Omdömet skrevs 23 juli 2017 från mobil enhet

Tyvärr rätt tråkigt besök. Boendet nära vägen men trafiken hördes inte, vilket var skönt. Men rummet hade renoveringsbehov. Frukosten på restaurangen var inte fräsch. Ägghalvorna i en skål i vattenblandat kaviar eller sill. Antagligen inte från samma dag. Såg verkligen hemska ut. Samma gällde de delade bullhalvorna, antagligen från dagen innan. Bordsdukarna borde ha kastats ut för många år sedan och ersatts med rena. Plastblommorna gjorde inte bordsdekorationen snyggare. Stället behöver verkligen städning och uppfräschning. Och maten måste serveras snyggare. Hemskt.

Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Tack pejvi
Omdömet skrevs 18 juni 2017 från mobil enhet

Bra o väldigt prisvärt för ändamålet, vi testade o bo utanför stadskärna för att ha möjlighet att köra runt o besöka Båstad, Torekov m.fl. fyller sitt syfte och man kan då välja o lägga pengar på annat än "sova för dyra pengar"! Vi bodde i huvudbyggnaden kändes mer som ett vandrarhem, väldigt trevligt i mitt tycke!
För den känslige så fanns inga mörkläggningsgardiner dock!

Bodde här: juni 2017, reste som ett par
1  Tack SamerCarin
Omdömet skrevs 6 augusti 2016

Hade aldrig bott på något Rasta Hotell innan. Men eftersom allt var uppbokat runt omkring, så fick det bli Rasta. Men det ångrar vi inte.
Fint stort rum, välstädat, stort badrum, inte så lyhört.
Trevlig personal vid incheckningen. Däremot var det väldigt snorkig personal vid frukosten. Man måste kunna ställa frågor till personalen utan att bli snäst tillbaka. Så det var ett stort minus.

Tips för att välja rum: Vi hade rum 109 helt ok
  • Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack Christina J
Omdömet skrevs 10 juli 2016

Perfekt ställe för övernattning på vår resa från Göteborg till Malmö. Rummet blev en positiv överraskning, fanns även kylskåp. Gratis parkering och frukost som var väl tilltagen. Incheckningen klockan 14.00 var ok för då hann vi först göra ett besök i Båstad. Att man sedan kunde fylla bensintanken innan avresan var mycket bra.

• Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack Birgitta L
Omdömet skrevs 24 mars 2016

Helt ok hotell, rent och enkelt för en billig peng. Lite hårda sängar. Bra frukost, med trevliga sittplatser och trevliga hjälpsamma flickor. Lite lång gångväg till själva Båstad, Kändes lite öde utmed stora vägen.

• Bodde här: mars 2016, reste som ett par
Tack evals-58