“Skånes bästa buffé ”
Omdöme om Salomon Krog

Salomon Krog
Rankad som nr 14 av 50 Restauranger i Bastad
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Hit återvänder vi varje gång vi besöker Bjärehalvön trots att uppförsbackarna är tuffa med cykel - men det är det värt. Absolut bästa buffén i Skåne - och vi har testat de flesta. Ständigt överraskas vi av nya smaksensationer. Den här gången var det ananassalladen respektive skaldjursmoussen som gjorde oss mållösa. Sju sorters sill och varenda en lika god. Två sorters lax. Allt tillrett från grunden med riktigt bra råvaror. Vi orkar aldrig varmrätt. Dessertbuffen vill man ju inte missa. Även här högsta klass på allt.

Vi kommer garanterat tillbaka snart igen.

1  Tack Andebark

Omdömet skrevs 29 mars 2018 från mobil enhet

Gott, gott och alltid gott! Trevligt och ombonat, härligt att få njuta en stund på denna härliga krog.

Tack 57annf
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Precis som vanligt var det fantastisk lunch med mycket gott salladsbord. Fin service och gillar nya lamporna över vissa av borden ! Kommer snart tillbaka igen.

Tack Carina S
Omdömet skrevs 14 februari 2018

Äntligen har Salomons krog öppnat igen efter juluppehåll. Det är en härlig lisa för själen att åter kunna åka till denna härliga krog för en alltid mycket god och vällagad lunch.

Tack 57annf
Omdömet skrevs 10 februari 2018

Serverar en mycket god lunchbuffé dagligen. Finns alltid två alternativ att välja på, samt en stor salladsbuffé. Många sittplatser så oftast enkelt att få sittplats. Är restaurang till Bjäre GK, så väl värt ett besök efter en golfrunda.

Tack EMJ_Sweden

Resenärer som tittade på Salomon Krog tittade också på

Bastad, Skåne län

Besökt Salomon Krog? Berätta vad du tyckte!