“Bästa utsikten med solnedgång i havet ”
Omdöme om Vardshus Hovshallar

Vardshus Hovshallar
Rankad som nr 20 av 50 Restauranger i Bastad
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Vi åt kvällens trerättersmeny. Först laxtartar som var fantastiskt god. Till huvudrätt örtbakade lammracks som var otroligt möra.

Miljön är helt fantastisk och vi fick många glada skratt när vi studerade den oerfarna personalen.

Tack Andebark

Omdömet skrevs 12 juli 2017

Fint ställe för att äta lunch. God husmanskost och trevlig miljö. Man kan sitta både ute och inne beroende av vädret. Parkering finns precis utanför. Havsutsikt får man på köpet!

Tack Yvonne U
Omdömet skrevs 3 maj 2017

Var där på födelsedagsfest. De hade dukat fantastiskt fint. maten var helt underbar och mycket trevlig och duktig personal

Tack Katarina B
Omdömet skrevs 14 juli 2016 från mobil enhet

Intog en god lunchbuffe på detta värdshus. Utsökt vällagad mat. Fanns både en fisk och en kycklingrätt med en fint salladsbord till. Kaffe och kaka till efterrätt. Prisvärt. Och på köpet en underbar utsikt. Ville man efter maten ta en promenad fanns ett naturreservat att promenera i. Välvärt ett besök.

Tack carinaknutsson
Omdömet skrevs 14 juli 2016 från mobil enhet

Varierad meny med många möjligheter. Gott och vällagat. Underbar utsikt - spännande landskap. En promenad/klättring i stenformationerna ner till havet är ett måste!

Tack Anna-Carin T

Resenärer som tittade på Vardshus Hovshallar tittade också på

Torekov, Skåne län

Besökt Vardshus Hovshallar? Berätta vad du tyckte!