“Mkt trevligt ställe”
Omdöme om Hjorten Restaurang

Hjorten Restaurang
Rankad som nr 5 av 53 Restauranger i Bastad

Ett trevligt ställe med god mat lite i utkanten av Båstad (som iofs inte är så stort). Stabil leverans rakt igenom, trevlig & proffsig personal. Finemang.

Datum för besöket: juni 2021
Tack HerrResa

Omdömet skrevs 25 juli 2021

Trevlig personal, hyfsad frukostbuffé & väldigt bra läge, centralt, nära stranden. Rummet däremot var snäppet sämre, var inte särskilt trevligt med spindlar på toan.

Datum för besöket: juli 2021
Tack Linziiiiiiiii
Omdömet skrevs 2 juli 2021 från mobil enhet

Lyhörda rum, begränsat frukostutbud, inte så bra bemötande i restaurang av hovmästare m. fl. personal. Gammalt omodernt pensionat med snorkig attityd hos delar av personalen.

Datum för besöket: juli 2021
Tack ulfhl
Omdömet skrevs 2 oktober 2020

Vi njöt av restaurangens mat 3 kvällar i rad både kött fisk och vegetariskt allt till vår belåtenhet . Mycket trevlig personal och ägare , Kristoffer

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack Håkan P
Omdömet skrevs 18 augusti 2020 från mobil enhet

Mycket god mat och bra service! Vi åt toast skagen, dagens husman som var kalvfärsbiffar med utsökta kantareller, pepparsås och potatis. Till detta en god flaska vin pinot noir och god pannacotta som dessert. Kanongott!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Borjejbe

Resenärer som tittade på Hjorten Restaurang tittade också på

Bastad, Skåne län
Bastad, Skåne län

Besökt Hjorten Restaurang? Berätta vad du tyckte!