“Utmärkt mat, service och miljö”

Paternoster Krog & Café
Rankad som nr 4 av 8 Restauranger i Skärhamn
Omdömet skrevs 29 juli 2020

Vi åt musslor och fisk och allt var mycket gott. Service och miljö i toppklass.
Prisnivån bra i förhållande till kvalitet.

Tack roland k

Omdömet skrevs 25 juli 2020

Vi hade sol och fick sittplatser ute precis på kanten till vattnet, fiskebåten "Hanna" inom 3 meters håll, holmar och båtar att titta på.

Personalen hade fullt upp men informerade i förtid om något förlängd väntetid vilket var bra och platsen var ingen dum plats att sitta på. Filtar fick vi om benen. Väntan blev ändå inte speciellt lång.

Vi hade en enda synpunkt på maten, dessutom i efterhand, vi hade inga krav om ersättning eller så utan bara en synpunkt på hamburgaren vi ville skulle gå till kocken, restaurangen valde ändå att ta bort rätten från vår nota vilket visar att de på allvar håller sig själva vid en hög standard på riktigt.

Spättan var lysande, fisksoppan med!

Tack florianw398
Omdömet skrevs 21 juli 2020

Var här för en lunch. Maten var jättegod, och personalen trevlig. Satt vackert en våning upp med en härlig utsikt över havet. Rekommenderas.

Tack UllleB
Omdömet skrevs 20 juli 2020

Fantastiskt god mat vid kajkanten i Skärhamn. Gratinerade havskräftor, torskrygg och creme brulée med goda drycker förgyllde denna vackra sommarkväll. Duktig och trevlig personal.

Tack peterLjungby
Omdömet skrevs 14 juli 2020 från mobil enhet

Var på Pater Noster för lunch idag. Tog skaldjursfat, dagens fisk (sej) och mindre rätter till barnen. Service, mat och prisvärde grymt bra. Gå hit!

Tack Mathw

Resenärer som tittade på Paternoster Krog & Café tittade också på

Skärhamn, Västra Götalands län

Besökt Paternoster Krog & Café? Berätta vad du tyckte!