“Fantastisk restaurang! ”

Vatten Restaurang & Kafé
Rankad som nr 1 av 8 Restauranger i Skärhamn
Bra för: Vacker utsikt
Middagsalternativ: Bokningar
Beskrivning: Till oss på Vatten kan du komma för att mätta magen eller släcka törsten – året om. Våra favoritråvaror är fisken och skaldjuren. Naturligt eftersom vi är belägna mitt i den Bohuslänska skärgården. Här finns alternativ också för dig som föredrar kött, eller hellre äter vegetariskt. Oavsett vad du väljer vill vi se till att du får en minnesvärd stund, mitt i ett fantastiskt landskap. Välkommen!
Omdömet skrevs 31 juli 2020 från mobil enhet

Fantastisk restaurang med bra läge och trevlig personal. Väldigt goda maträtter. Tog en förrätt med havsröra på rågbröd och dagens fångst till huvudrätt. Lägg därtill molnfri himmel o strålande sol. Magiskt!
Rekommenderar denna restaurang starkt!

1  Tack Emil N

Omdömet skrevs 15 juli 2020 från mobil enhet

Vi tog en sen lunch på detta mysiga ställe. Det vegetariska var jättegott och matchade bra med en öl. Fattades några saker på några av räkmackorna, men vi blev kompenserade för det så det får väl vara ok.

Kommer gärna tillbaka och testar kötträtt. Snabb och trevlig service.

2  Tack Gillarmatochhotell
Omdömet skrevs 14 juli 2020 från mobil enhet

Vi var ett sällskap som besökte Vatten för att äta deras Moules Créme. Musslorna serverades med fantastisk goda pommes frites och lämnade ingen besviken. Allt smakade supergott där vi varmt rekommenderar er dem.

2  Tack j_rgeno193
Omdömet skrevs 14 juli 2020 från mobil enhet

Oj oj! Vilken succé! Få rätter med god smak. Utsikt från alla bord. Vackert område. Ät här! Vi gick aldrig på museet för det var extremt lång kö men maten lämnar ingen besviken.

2  Tack MygganofSweden
Omdömet skrevs 13 juni 2020 från mobil enhet

Varken första eller sista gången vi äter här.
Gudomlig mat för att vara lunch en vanlig torsdag. Både fisken och kötten smakade klanderfritt, snyggt upplagt med.
Vi kommer igen i sommar!

Datum för besöket: juni 2020
1  Tack matsolsson02

Resenärer som tittade på Vatten Restaurang & Kafé tittade också på

Skärhamn, Västra Götalands län
Klädesholmen, Västra Götalands län

Skärhamn, Västra Götalands län
Nösund, Västra Götalands län

Besökt Vatten Restaurang & Kafé? Berätta vad du tyckte!