“MVG ”
Omdöme om Nannas Kök & Bar

Nannas Kök & Bar
Rankad som nr 1 av 9 Restauranger i Hemavan
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Fantastiskt mat tyckte hela vårt sällskap på 4 personer, passande och väl utvalda viner till maten. Vi återkommer.

Datum för besöket: april 2018
Tack Mia_Lidman

Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Alltid lika gott och mycket trevlig personal.
Bra variation på meny. Vi har ätit här sedan starten för cirka 16 år sedan, men de 6 sista åren har maten blivit ännu bättre än tidigare.

Datum för besöket: mars 2018
Tack Q9403AEpeterr
Omdömet skrevs 30 december 2017 från mobil enhet

Helt fantastiskt. Superb mat och jättebra sevice. Har man problem med något här så har man andra problem också.

Datum för besöket: december 2017
1  Tack Fredrik K
Omdömet skrevs 26 december 2017 från mobil enhet

Härlig lokal med trevlig service och mat av hög klass. Mat i smakfull variation, modern med traditionell koppling. Restaurangen är rymlig men det blir en något hög ljudvolym

Datum för besöket: december 2017
Tack Stefan E
Omdömet skrevs 30 november 2017 från mobil enhet

Otroligt god mat, ska man ha den bästa restaurangen i Hemavan ska man komma hit. Dem serverar dock inga luncher vilket är synd. Måste besökas!

Datum för besöket: november 2017
Tack Ecandro S

Resenärer som tittade på Nannas Kök & Bar tittade också på

Hemavan, Västerbottens län

Besökt Nannas Kök & Bar? Berätta vad du tyckte!