“Bra service”
Omdöme om Sånninggården

Vi kan inte hitta några priser för det här boendet
Våra onlineresepartner har inga priser för det här boendet, men vi kan söka efter andra alternativ i Hemavan
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Sånninggården
Rankat som nummer 2 av 4 B&B/värdshus i Hemavan
Omdömet skrevs augusti 8 2016 från mobil enhet

Mycket trevligt bemötande och mottagande av Moa och Andreas. Bra hjälp till aktiviteter att göra. Fin altan med härligt solläge hela dagen samt magnifik utsikt. Barnspel finnes dom kan användas på altan. Endast handfat på rummen. Nära Hemavan och lätt att hitta

Bodde här: Augusti 2016, reste med familjen
Tack Magnus E

Omdömet skrevs januari 2 2016 från mobil enhet

Vi bodde tre nätter tillsammans med familjen på Sånninggården i Hemavan! Fantastisk miljö och trevliga utrymmen! Rummen är kanonfräsha och mycket trevligare än på hotellet i Hemavan! Jag skulle rekommendera detta boende alla dagar i veckan! Supertrevlig personal och maten var högklassig! Skid/skoterspåret är på baksidan av huset och till liftarna i Hemavan 5 km. Har inget negativt att säga bara positivt!

Bodde här: Januari 2016, reste med familjen
1  Tack emek0001
Omdömet skrevs mars 29 2015

Tillbringade tre dagar på Sånninggården. Mycket trevligt bemötande och fantastiskt god mat! Rekommenderas!! En riktig pärla i fjällvärlden! Rummet hade enkel standard, men sängen var skön och allt var rent och snyggt.

Bodde här: Mars 2015, reste som ett par
1  Tack Smurfsmurff
Omdömet skrevs mars 27 2015

Vi var fyra personer som åt en beställningsmiddag med älgtjälknöl och reninnanlär. Dessert hjortrontiramisu.Till detta ett utmärkt Italiensk rött vin Valpollicella Rapasso Antane. MIljön var mycket välkomnande och trevlig. Vi bodde inte på hotellet

Bodde här: Mars 2015, reste med vänner
1  Tack Kenneth S
Omdömet skrevs juli 26 2012

Då busschauffören tog sitt lunch stopp här passade vi på att äta vi med. Såg att de var med i white guide och vägarnas bästa. Så lite förväntningar fick man(kock som jag är). Åt av en lunchbuffé som förmodligen stått framme i några timmar. Relativt smaklöst rakt igenom och inte mycket till salladsbord. Älggrytan var blekt smaksatt, köttfärsåsen var vattning och pastan överskokt... Kvällsmenyn såg jätte inspirerande ut, men lunchen bör hålla en högre standard även om det bara kosta 99kr. Mysigt ställe som ligger bra längs vägen, men som borde kunna leverera bättre även om det så bara är en lunch.

• Bodde här: Juli 2012
1  Tack Claaay84
Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Hemavan
7.1 km bort
Hogfjallshotell
Nr 1 av 1 i Hemavan
22 omdömen
Visa priser

Besökt Sånninggården? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Sånninggården

Adress: 225 Klippen, Hemavan 920 66, Sverige
Region: Sverige > Västerbottens län > Hemavan
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Pentry Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Flygplatstransport
Typ av hotell:
Rankad som nummer 2 av 4 B&B/värdshus i Hemavan
Antal rum: 15
Hotellets officiella beskrivning:
Sånninggården är ett lite charmigt pensionat 5km utanför Hemavan mot Mo i Rana. Närhet till vandring, skidåkning, fiske, snöskoter mm. Vi har en mysig restaurang samt bar/lounge. Menyn präglas av lokala råvaror. Våra rum hyrs ut som vandrarhemsrum med möjlighet att köpa till frukost, sänglinne, städning osv. ... mer   mindre

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?