“Bra solgryta o smarriga korvar”
Omdöme om Kastrullen Åre

Kastrullen Åre
Rankad som nr 45 av 67 Restauranger i Åre
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

I Björnen, Sadeln, lättillgänglig. Specialitet korvar av alla de typer o smaker, jättegoda!! Man äter dem i en baguette. Snabb leverans. Bästa solgrytan med en cappuccino, sen...

Tack MarikaNordinA

Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Wienerschnitzeln var magisk men även övrig mat fick bra betyg. Självklart väntetider runt lunch men bra löst med möjlighet att köpa dryck o snacks i bar utan väntetid. Trevlig personal blev fyra stopp där.

Tack Åke L
Omdömet skrevs 1 mars 2018 från mobil enhet

Dålig service, ohjälpsam och okunnig personal. Tål man inte gluten så går det inte att äta där... Dyrt och små portioner. Deras enda plus är läget.

Tack Marie R
Omdömet skrevs 21 februari 2018 från mobil enhet

Kastrullen har god mat och fin miljö, men bland de högsta priserna jag träffat på i backarna. Ganska trångt och lite väntetid för ett bord, iaf under sportlovet. Wienerschnitzeln var god, men inte värd 175 kr. Åk till Alperna istället och ät och drick för halva priset.

Tack Per J
Omdömet skrevs 5 februari 2018 från mobil enhet

Supergod MintuChoklad. Mkt folk så plats kan vara ett problem, mysigt och PERFEKT läge i röd backe, testa!

Tack anja352016

Resenärer som tittade på Kastrullen Åre tittade också på

Åre, Jämtlands län

Åre, Jämtlands län

Besökt Kastrullen Åre? Berätta vad du tyckte!