Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Alltid bra och trevligt”
Omdöme om Broken

Broken
Rankad som nr 5 av 65 Restauranger i Åre
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Restauranginformation
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Omdömet skrevs 17 januari 2016 från mobil enhet

Grymma burgare som alltid håller hög klass. Trevlig bar och en rätt enkel restaurang men funkar alltid, bra service och bra kvalitet på det som serveras.

Tack M6848SHdanielg
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömen (460)
Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk
  • Fler språk

215219 av 460 omdömen

Omdömet skrevs 8 januari 2016

Gick hit med eftersom jag fått stället som en rekommendation. Jag beställde in Mega Burger och frugan beställde in "racks". Jag bara säga att man måste ha rätt stor mage för att palla med hela Mega Burgern. Själv skippade jag det mesta av brödet och pommes fritesen men jag kan absolut rekommendera det och även om man skippar en del av rätten är det prisvärt.

Ok, med öl (typ lite av varje) men inte alls samma sortiment som Parkvillan ett stenkast därifrån. Burgaren är mer av "pressat kött" karaktär jämfört med "handbakat" kött som man får på Parkvillan. Det är absolut gott ändå, missförstå inte.

Efterrätt etc fanns där inte plats till :)

En annan sak var att man inte kan beställa bord där och där var väldigt mycket folk. Bra bemötande av personalen och att man kunde dricka en IPA (och frugan en lager) emellan gör det absolut hanterbart. Tummen upp för servicen och personalen som hade koll på väntelistan. Snyggt skött, vi fick vänta ca 20 min för ett bord.

• Standard
    • Service
    • Mat
Tack Magnus006
Omdömet skrevs 5 januari 2016 från mobil enhet

Det är klart att man ska gå till Broken när man är i Åre. Stimmigt med härlig kaloristinn amerikansk mat och iskall öl till bra pris. Gillar verkligen att man inte kan boka bord. Hit kan man alltid gå och få bord inom en timme.

Tack ninlin62
Omdömet skrevs 7 december 2015

Vi åt lunch där och blev vänligen bemött av personalen, inget fel på det. Maten däremot var en fantasilös blandning av olika sorters såser och marinerade köttslamsor i pitabröd. Massor pommes som man egentligen inte behöver därtill. Atmosfären var ok med restaurangen var halvtomt. Det bästa var den dyra, iskalla ölen, serverad i frysta ölglas. Broken lämpar sig bäst för en afterski öl om (man har råd) men inte om man vill äta god mat.

Datum för besöket: december 2015
    • Standard
    • Service
    • Mat
Tack Peter B
Omdömet skrevs 17 november 2015 från mobil enhet

Bästa haket för en öl eller två! Härlig stämning och bra service! Vi provade inte maten men har hört bra saker! Gillar inredningen dessutom!

Datum för besöket: januari 2015
Tack Jenny N

Resenärer som tittade på Broken tittade också på

Åre, Jämtlands län

Besökt Broken? Berätta vad du tyckte!

Skriv ett omdöme Lägg till bilder

Ägare: Vad är din syn på saken?

Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.

Registrera dig som ägare av ditt objekt
Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.