Höjdpunkter från omdömen
Snöskoter med Axel

Vi åkte snöskoter med Axel, det var en otrolig upplevelse. Axel hade jätte härlig attityd och tog ... läs mer

Omdömet skrevs 8 mars 2022
30jariv
Ekerö, Sverige
från mobil enhet
Äventyr men tryggt

Underbar skotertur med bästa guiden. Äventyr men tryggt. Bra skoter, bra vägar, tyvärr lite dåligt ... läs mer

Omdömet skrevs 27 december 2021
danivarj2016
Läs alla 77 omdömen

Omdömet skrevs 30 mars 2020

Jag fick utmärkt service av Åreguiderna och testade på el-mtb för första gången. Tidigare har jag vänt mig till Åreguiderna för topptursskidåkning och skoterkörning. De är alltid lika bra! Rekommenderas!

Tack saras189852
335jesperj, Ägare på Åreguiderna, svarade på det här omdömetSvarade 11 maj 2020

Tack Sara för din recension! Vi uppskattar när kunderna har uppskattat vår service.

Omdömet skrevs 21 mars 2020

Suveränt bemötande och utprovning av utrustning inför vår första topptur. Väl ute på fjället lyhördhet och anpassning till vår nivå. Perfekt dag och energi för vidare toppturer. Tack Jesper och Åreguiderna!

Tack t0rkelp
335jesperj, Ägare på Åreguiderna, svarade på det här omdömetSvarade 11 maj 2020

Tack själva! Vi ser fram emot fler äventyr på berget! mvh Jesper

Omdömet skrevs 18 mars 2020 från mobil enhet

Proffsig guide, fantastiska åk, bra utrustning, ingenting att klaga på! Kan verkligen rekommendera Åreguiderna!

Tack J5152NEjennyr
335jesperj, Ägare på Åreguiderna, svarade på det här omdömetSvarade 11 maj 2020

Tack för er recension. Det betyder mycket för oss.

Omdömet skrevs 17 mars 2020

Grym topptur med solsken i fantastiskt vackra fjäll och erfaren personal! Skotertransport en lång del av anmarschen gjorde att vi snabbt var på plats vid fjället och fick ut mycket åkning! Tack!

Tack 619hampusl
335jesperj, Ägare på Åreguiderna, svarade på det här omdömetSvarade 11 maj 2020

Tack för din recension. Vi värdestätter den högt!

Omdömet skrevs 23 februari 2020 från mobil enhet

Vi var ett gäng på 7 pers i lite blandade åldrar som körde snöskoter en heldag, med Jenny som guide - hur kul som helst! Kan starkt rekommendera upplägget. Jenny är en jättebra guide/instruktör och visade oss runt på en tur med vackra vyer, rolig och varierande skoterkörning samt ett perfekt lunchställe.

Datum för upplevelsen: februari 2020
1  Tack 289jonass
335jesperj, Ägare på Åreguiderna, svarade på det här omdömetSvarade 11 maj 2020

Vad kul att Ni fick uppleva en heldag på skoter med vår guide Jenny. Vi ska hälsa vidare till henne!