Höjdpunkter från omdömen
Topptur Storulvån

Helt otroligt schysst service inför och under denna grymma topptur! Riktigt bra jobbat av alla ... läs mer

Omdömet skrevs 4 februari 2021
Pettasea
från mobil enhet
Proffsigt!!

Bra bemötande av alla hos er. Kände oss välkomna. Lugn och pedagogisk intro-kurs av Johannes. Fin ... läs mer

Omdömet skrevs 30 augusti 2020
953susannep
Stockholm, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 74 omdömen

Omdömet skrevs 17 mars 2020

Grym topptur med solsken i fantastiskt vackra fjäll och erfaren personal! Skotertransport en lång del av anmarschen gjorde att vi snabbt var på plats vid fjället och fick ut mycket åkning! Tack!

Datum för upplevelsen: mars 2020
Tack 619hampusl
335jesperj, Ägare på Åreguiderna, svarade på det här omdömetSvarade 11 maj 2020

Tack för din recension. Vi värdestätter den högt!

Omdömet skrevs 23 februari 2020 från mobil enhet

Vi var ett gäng på 7 pers i lite blandade åldrar som körde snöskoter en heldag, med Jenny som guide - hur kul som helst! Kan starkt rekommendera upplägget. Jenny är en jättebra guide/instruktör och visade oss runt på en tur med vackra vyer, rolig och varierande skoterkörning samt ett perfekt lunchställe.

Datum för upplevelsen: februari 2020
1  Tack 289jonass
335jesperj, Ägare på Åreguiderna, svarade på det här omdömetSvarade 11 maj 2020

Vad kul att Ni fick uppleva en heldag på skoter med vår guide Jenny. Vi ska hälsa vidare till henne!

Omdömet skrevs 3 januari 2020

Kan verkligen rekommendera Åreguiderna för aktiviteter i Åre och Jämtlandsfjällen. Proffsigt på alla sätt.

Datum för upplevelsen: december 2019
Tack viktorwaldas
JesperJohnsson, Ägare på Åreguiderna, svarade på det här omdömetSvarade 8 januari 2020

Tack för att Ni tog er tid att dela med er av hur Ni upplevde en aktivitet med oss på Åreguiderna. Varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 19 juni 2019

Redan vid bokning i telefon kände vi oss oerhört omhändertagna och välkomna. När vi sedan klev in genom dörren till deras kontor så bara fortsatte den känslan. Vi har kört MTB (crosscountry) guidad tur 3 tim med Jesper, som var en avslappnad guide med kunskap, humor och väldigt inkännande hur det gick för oss på cyklarna. Han tog med oss på en tur med tekniktips, uppför, nerför och även lite utflyktscykling på slutet till gruvan i Fröå, en tur att rekommendera.

SUP i Ottsjön med guide och fantastisk paddling passade vi också på att göra en dag. De charmiga tjejerna Jenny och "PJ:n" Lovisa ledde oss på en härlig tur i solen med fika på en spegelblank sjö.

Vi vänder hemåt med ett leende på läpparna. Stort tack för fantastiska upplevelser med Åreguiderna. Vi kommer tillbaka. /Ingela och Cilla

Datum för upplevelsen: juni 2019
Tack Ingela D

Vi blir så glada av att läsa ert omdöme. Tusen tack! Hoppas det inspirerar fler till att boka sitt äventyr med oss!
På återhörande då =)

Omdömet skrevs 3 januari 2019 från mobil enhet

Vi och våra små tjejer på 1,5 år och 4 år fick en otrolig upplevelse, det var superkul att få åka släde efter en skoter. Helt magiskt och lyxigt med välkomstdrinkar och en 3 rättersmiddag i en liten stuga uppe på fjället.
Rekommenderar varmt åreguiderna för familjeäventyr.
Allt kändes proffsigt och säkert.

Datum för upplevelsen: december 2018
2  Tack Erika S
JesperJohnsson, Ägare på Åreguiderna, svarade på det här omdömetSvarade 4 augusti 2019

Tack för ert omdöme och vad roligt att Ni uppskattade upplevelsen.