Höjdpunkter från omdömen
Topptur Storulvån

Helt otroligt schysst service inför och under denna grymma topptur! Riktigt bra jobbat av alla ... läs mer

Omdömet skrevs 4 februari 2021
Pettasea
från mobil enhet
Proffsigt!!

Bra bemötande av alla hos er. Kände oss välkomna. Lugn och pedagogisk intro-kurs av Johannes. Fin ... läs mer

Omdömet skrevs 30 augusti 2020
953susannep
Stockholm, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 74 omdömen

Omdömet skrevs 19 juni 2019

Redan vid bokning i telefon kände vi oss oerhört omhändertagna och välkomna. När vi sedan klev in genom dörren till deras kontor så bara fortsatte den känslan. Vi har kört MTB (crosscountry) guidad tur 3 tim med Jesper, som var en avslappnad guide med kunskap, humor och väldigt inkännande hur det gick för oss på cyklarna. Han tog med oss på en tur med tekniktips, uppför, nerför och även lite utflyktscykling på slutet till gruvan i Fröå, en tur att rekommendera.

SUP i Ottsjön med guide och fantastisk paddling passade vi också på att göra en dag. De charmiga tjejerna Jenny och "PJ:n" Lovisa ledde oss på en härlig tur i solen med fika på en spegelblank sjö.

Vi vänder hemåt med ett leende på läpparna. Stort tack för fantastiska upplevelser med Åreguiderna. Vi kommer tillbaka. /Ingela och Cilla

Datum för upplevelsen: juni 2019
Tack Ingela D
JesperJohnsson, Ägare på Åreguiderna, svarade på det här omdömetSvarade 8 januari 2020

Vi blir så glada av att läsa ert omdöme. Tusen tack! Hoppas det inspirerar fler till att boka sitt äventyr med oss!
På återhörande då =)

Omdömet skrevs 3 januari 2019 från mobil enhet

Vi och våra små tjejer på 1,5 år och 4 år fick en otrolig upplevelse, det var superkul att få åka släde efter en skoter. Helt magiskt och lyxigt med välkomstdrinkar och en 3 rättersmiddag i en liten stuga uppe på fjället.
Rekommenderar varmt åreguiderna för familjeäventyr.
Allt kändes proffsigt och säkert.

2  Tack Erika S
JesperJohnsson, Ägare på Åreguiderna, svarade på det här omdömetSvarade 4 augusti 2019

Tack för ert omdöme och vad roligt att Ni uppskattade upplevelsen.

Omdömet skrevs 31 december 2018 från mobil enhet

Vi fick en rolig skotertur upp på fjället med ett lyxigt stop i en mysig stuga där vi fick mat och dryck. Dom lyckades göra detta till en fantastisk upplevelse och minne för både oss föräldrar och 2 småbarn. Guiderna är kunniga och erfarna så känner sig trygg hela tiden. Kommer absolut tillbaks

Tack victorkungen
JesperJohnsson, Ägare på Åreguiderna, svarade på det här omdömetSvarade 3 januari 2019

Hej,
Vad roligt att läsa att ni uppskattade vår skotertur. Varmt välkomna åter nästa gång

Omdömet skrevs 31 december 2018 från mobil enhet

Underbar skotertur med middag i en magisk liten stuga uppe på fjället.
Kommer lätt göra om denna utflykt igen

Vi fick låna hjälmar, kläder etc som behövdes och de svarade snabbt och proffsigt på alla våra frågor.

Rekommenderar varmt Åreguiderna⭐️

Tack eahlner

Hej,

Stort tack för ert omdöme. Det betyder mycket för oss. Varmt välkomna åter.

Omdömet skrevs 30 december 2018 från mobil enhet

Vi hade en fantastisk tur ut på berget med snöskoter och ett supermysigt stopp vid en jättefin stuga. Guiden var väldigt kunnig och gav oss en otrolig dag. Åreguiderna är ett måste när man besöker Åre.

Tack jonlon84

Hej och stort tack för ert omdöme! Varmt välkomna åter