Höjdpunkter från omdömen
Solina Sweden AB

Vi vill tacka Åreguiderna för en fantastisk skoterdag och upplägg med suveräna guider som tog oss ... läs mer

mathiasl942
Uddevalla, Sverige
Skotertur

Vår guide Felix var hur bra som helst, och alla nio vänner i gruppen tyckte att det var bästa ... läs mer

Omdömet skrevs 19 mars 2024
Ulf L
Läs alla 85 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
1924 av 85 omdömen
Omdömet skrevs 31 december 2018 från mobil enhet

Vi fick en rolig skotertur upp på fjället med ett lyxigt stop i en mysig stuga där vi fick mat och dryck. Dom lyckades göra detta till en fantastisk upplevelse och minne för både oss föräldrar och 2 småbarn. Guiderna är kunniga och erfarna så känner sig trygg hela tiden. Kommer absolut tillbaks

Tack victorkungen
JesperJohnsson, Ägare på Åreguiderna, svarade på det här omdömetSvarade 3 januari 2019

Hej,
Vad roligt att läsa att ni uppskattade vår skotertur. Varmt välkomna åter nästa gång

Omdömet skrevs 31 december 2018 från mobil enhet

Underbar skotertur med middag i en magisk liten stuga uppe på fjället.
Kommer lätt göra om denna utflykt igen😍🤩🙌🏼

Vi fick låna hjälmar, kläder etc som behövdes och de svarade snabbt och proffsigt på alla våra frågor.

Rekommenderar varmt Åreguiderna⭐️

Tack eahlner

Hej,

Stort tack för ert omdöme. Det betyder mycket för oss. Varmt välkomna åter.

Omdömet skrevs 30 december 2018 från mobil enhet

Vi hade en fantastisk tur ut på berget med snöskoter och ett supermysigt stopp vid en jättefin stuga. Guiden var väldigt kunnig och gav oss en otrolig dag. Åreguiderna är ett måste när man besöker Åre.

Tack jonlon84

Hej och stort tack för ert omdöme! Varmt välkomna åter

Omdömet skrevs 24 september 2018

Körde en halvdag downhill med guidning/teknik, och måste säga att jag är supernöjd med hur allt sköttes. Lyhörd för mina önskemål och kom med tips om hur jag kan förbättra och utveckla min åkteknik. Eftersom jag dessutom köpte cykeln av dem, fick jag också en del nyttig information om hur jag kan justera dämpare för att passa min åkstil osv. Tummar upp!

Datum för upplevelsen: september 2018
Tack ThomasR1264
JesperJohnsson, Ägare på Åreguiderna, svarade på det här omdömetSvarade 2 oktober 2018

Tack för ert omdöme! Vi uppskattar det verkligen.
mvh Jesper

Omdömet skrevs 23 juli 2018

Introkurs Downhill med mina grabbar, så otroligt grymt. På alla sätt, en 12 åring och en 6 åring båda va helt överlyckliga :)

Datum för upplevelsen: juli 2018
Tack ekmanl

Hej,

Stort tack för ert omdöme. Kul att ni gillade vår introkurs. Den uppskattas av många gäster och är ett perfekt sätt för att komma igång med downhillcyklingen.
mvh Jesper