“Topptur Getryggen”

Rankad som nr 2 av 6 Rundturer i Åre
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: 2-3 timmar
Ägarbeskrivning: Åreguiderna har varit aktiva sedan 1985 och består av ett väl sammansvetsat gäng driftiga guider med stor kärlek till människor natur. Vi gillar det aktiva livet i Åre och brinner för små och stora äventyr på fjället. Vi är stolta över vårat Åre och vill visa er gärna vad som finns att göra i Åres fjällvärld. Vi gör aktiviteter och events året om för både privatpersoner, grupper och företag.
Praktisk information: Anpassat för rullstol
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Grym tur på Getryggen med Åreguiderna! Känns tryggt att ta del av deras kunskaper och erfarenheter när det kommer till okänd terräng. Alldeles strålande alternativ till liftköer och trängsel i backarna.

Philip och Matts, två grymma guider som bjöd på årets åk i pudersnö och en massa tips och trix.

Rekommenderas stark!

Tack KimSthlm
JesperJohnsson, Ägare på Åreguiderna, svarade på det här omdömetSvarade 10 april 2018

Hej KimSthlm,

Tack för ditt omdöme. Kul att du fick uppleva en av våra favoritaktiviteter. Topptura i Storulvån är som ett nytt äventyr varje gång. Att ni fick årets åk i pudersnö gör ju inte saken sämre.

Omdömet skrevs 26 mars 2018 från mobil enhet

Man kan ha tur med väder och vind, men det krävs proffs för att få ta del av bra snö.
Tack för en fantastik dag gruppen och guiderna Jesper och Anna!

Tack fridanordwall

Hej fridanordwall,

Tack för ert omdöme. Det var en härlig dag på Åreskutan med dig och de andra i gruppen.
Välkomna åter på nya äventyr

Omdömet skrevs 19 mars 2018 från mobil enhet

Fantastisk offpist med kunnig och trevlig guide. Jesper hittade väldigt bra skidåkning till trots att högson var stäng.

Tack Anders Ö
Omdömet skrevs 7 mars 2018 från mobil enhet

Offpist tur med suveräna guiden Mats, kan verkligen rekommenderas. Härliga åk och mycket kunnig och trevlig guide! Kommer göras om!

Tack 401anjal
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 12 januari 2018 från mobil enhet

Vi hade den ultimata skidupplevelsen tillsammans med Åreguiderna. Optimala förhållanden tillsammans med proffsiga guider och bästa upplägget för en oförglömlig resa. En dag med offpistguidning och lunch på fjället måste upplevas av alla! Stor eloge till ÅG för flexibilitet och fingertoppskänsla för rätt upplägg till vår kickoff.

Datum för upplevelsen: januari 2018
Tack Anton E
JesperJohnsson, Ägare på Åreguiderna, svarade på det här omdömetSvarade 3 maj 2018

Tack Anton för ditt svar,
Vi älskar utmaningar och att skapa den exklusiva känslan för våra kunder. Välkomna åter sommar som vinter!

Resenärer som tittade på Åreguiderna tittade också på

Åre, Jämtlands län
Åre, Jämtlands län

Besökt Åreguiderna? Berätta vad du tyckte!