Höjdpunkter från omdömen
Solina Sweden AB

Vi vill tacka Åreguiderna för en fantastisk skoterdag och upplägg med suveräna guider som tog oss ... läs mer

Omdömet skrevs 8 maj 2024
mathiasl942
Uddevalla, Sverige
Skotertur

Vår guide Felix var hur bra som helst, och alla nio vänner i gruppen tyckte att det var bästa ... läs mer

Omdömet skrevs 19 mars 2024
Ulf L
Läs alla 85 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Omdömet skrevs 19 mars 2018 från mobil enhet

Fantastisk offpist med kunnig och trevlig guide. Jesper hittade väldigt bra skidåkning till trots att högson var stäng.

Datum för upplevelsen: mars 2018
Tack 263anders_
335jesperj, Ägare på Åreguiderna, svarade på det här omdömetSvarade 3 juni 2020

Tack för era ord! mvh Jesper

Omdömet skrevs 7 mars 2018 från mobil enhet

Offpist tur med suveräna guiden Mats, kan verkligen rekommenderas. Härliga åk och mycket kunnig och trevlig guide! Kommer göras om!

Datum för upplevelsen: mars 2018
Tack 401anjal
335jesperj, Ägare på Åreguiderna, svarade på det här omdömetSvarade 3 juni 2020

Tack för ert omdöme! mvh Jesper

Omdömet skrevs 12 januari 2018 från mobil enhet

Vi hade den ultimata skidupplevelsen tillsammans med Åreguiderna. Optimala förhållanden tillsammans med proffsiga guider och bästa upplägget för en oförglömlig resa. En dag med offpistguidning och lunch på fjället måste upplevas av alla! Stor eloge till ÅG för flexibilitet och fingertoppskänsla för rätt upplägg till vår kickoff.

Tack Anton E
JesperJohnsson, Ägare på Åreguiderna, svarade på det här omdömetSvarade 3 maj 2018

Tack Anton för ditt svar,
Vi älskar utmaningar och att skapa den exklusiva känslan för våra kunder. Välkomna åter sommar som vinter!

Omdömet skrevs 2 januari 2018 från mobil enhet

Mycket bra och professionell guidning till fina friåkningsområden och topptur med stighudar på Lillskutan idag!

Tack 339ulrikak
JesperJohnsson, Ägare på Åreguiderna, svarade på det här omdömetSvarade 10 januari 2018

Tack för ert omdöme!

Omdömet skrevs 2 januari 2018

Mitt ut i vinterlandskapet runt Björnen på fina skotrar med en bra guide. En fantastisk upplevelse. Glöm inte körkortet!

Tack synnovel

Tack för ert omdöme. Vi uppskattar verkligen att ni tog er den tiden. Perfekt tips att inte glömma körkortet. Ha en fin vinter och välkomna åter!