Höjdpunkter från omdömen
Snöskoter med Axel

Vi åkte snöskoter med Axel, det var en otrolig upplevelse. Axel hade jätte härlig attityd och tog ... läs mer

Omdömet skrevs 8 mars 2022
30jariv
Ekerö, Sverige
från mobil enhet
Äventyr men tryggt

Underbar skotertur med bästa guiden. Äventyr men tryggt. Bra skoter, bra vägar, tyvärr lite dåligt ... läs mer

Omdömet skrevs 27 december 2021
danivarj2016
Läs alla 77 omdömen

Omdömet skrevs 20 februari 2017

Vi hade en härlig skotertur hela familjen! Ett riktigt äventyr som vi var jättenöjda med.
Sedan gick jag på topptur på baksidan av Skutan. Också det var väldigt bra arrangerat och en riktig utmaning fysiskt.

Datum för upplevelsen: februari 2017
Tack AnnaT2867
JesperJohnsson, Ägare på Åreguiderna, svarade på det här omdömetSvarade 23 februari 2017

Tack Anna för ert omdöme. Kul att det passade med både skotertur och topptur. Välkommen åter i framtiden!

Omdömet skrevs 16 februari 2017 från mobil enhet

Tack Jesper och Åreguiderna för eftermiddagens lektion i skateknik (längdåkning) - fantastiskt bra! Nu skall vi praktisera själva ett tag och återkommer så småningom med en uppföljare för att finslipa tekniken.

Datum för upplevelsen: februari 2017
Tack 100agnetaw
JesperJohnsson, Ägare på Åreguiderna, svarade på det här omdömetSvarade 19 februari 2017

Kul att ni börjat med skate och att jag fick hjälpa er komma igång med tekniken. Välkomna åter för en uppföljande lektion // Jesper

Omdömet skrevs 2 februari 2017 från mobil enhet

Tack till Åreguiderna för att ni gjorde min 40-årsdag helt magiskt och till den bästa helgen i mitt liv. Snöskortur och vildmarkslunch. Tuff, krävande och rolig skotertur runt Åreskutan, hundspann till igloo Åre med femrättersmeny, bad i tunna och övernattning i igloo för att sedan avsluta nästa morgon med en fyra timmars skotertur på vackra Renfjället med gulaschsoppa på vita renen. Ni var så proffsiga, duktiga, kunniga och otroligt snälla och serviceminded. Det är inte sista gången ni ser oss! stort TACK från familjen Plyhm

Tack Linda W
JesperJohnsson, Ägare på Åreguiderna, svarade på det här omdömetSvarade 3 februari 2017

Tack Linda! Nöjet var helt på vår sida. Vilka lyckade dagar det blev och grattis i efterskott.

Omdömet skrevs 26 januari 2017 från mobil enhet

Tog tvåtimmarsturen.
Trots lite snöbrist här och var fick vi en superhärlig skotertur med både fart och knixiga teknikbitar. Bra guidning och mysig våffelpaus - all tummar upp! Rekommenderar!

Tack sussiesnoo
JesperJohnsson, Ägare på Åreguiderna, svarade på det här omdömetSvarade 29 januari 2017

Tack Susanna,

Vi uppskattar ert omdöme och tycker det var superkul att ni gillade turen trots lite snöbrist. Välkommen åter! / Jesper

Omdömet skrevs 12 januari 2017 från mobil enhet

Tack Åreguiderna för instruktion och grym utrustning från Salomon inför gårdagens Randonneé tur - kvällsåkning med stighudar, hur grymt som helst!

Tack jannewaldas
JesperJohnsson, Ägare på Åreguiderna, svarade på det här omdömetSvarade 20 januari 2017

Vad kul att du uppskattade utrustningen. Tack för omdömet. mvh Jesper