Höjdpunkter från omdömen
Topptur Storulvån

Helt otroligt schysst service inför och under denna grymma topptur! Riktigt bra jobbat av alla ... läs mer

Omdömet skrevs 4 februari 2021
Pettasea
från mobil enhet
Proffsigt!!

Bra bemötande av alla hos er. Kände oss välkomna. Lugn och pedagogisk intro-kurs av Johannes. Fin ... läs mer

Omdömet skrevs 30 augusti 2020
953susannep
Stockholm, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 74 omdömen

Omdömet skrevs 26 januari 2017 från mobil enhet

Tog tvåtimmarsturen.
Trots lite snöbrist här och var fick vi en superhärlig skotertur med både fart och knixiga teknikbitar. Bra guidning och mysig våffelpaus - all tummar upp! Rekommenderar!

Tack sussiesnoo
JesperJohnsson, Ägare på Åreguiderna, svarade på det här omdömetSvarade 29 januari 2017

Tack Susanna,

Vi uppskattar ert omdöme och tycker det var superkul att ni gillade turen trots lite snöbrist. Välkommen åter! / Jesper

Omdömet skrevs 12 januari 2017 från mobil enhet

Tack Åreguiderna för instruktion och grym utrustning från Salomon inför gårdagens Randonneé tur - kvällsåkning med stighudar, hur grymt som helst!

Tack jannewaldas
JesperJohnsson, Ägare på Åreguiderna, svarade på det här omdömetSvarade 20 januari 2017

Vad kul att du uppskattade utrustningen. Tack för omdömet. mvh Jesper

Omdömet skrevs 11 januari 2017

Vi var på Våffelturen som är 2 timmars skotersafari. Det började med 1,5 timmar snöskoterkörning bakom Åreskutan. Därefter stannade vi vid en värmestuga för att bli omhändertagna av den suveräna kocken Johannes. Han tillagade våfflor över öppen eld som serverades med grädde och sylt.

Suveräna 2 timmar en dag då man behöver vila från skidåkningen.

Tack Johannes för en mycket trevlig åktur.

Tack Christoffer N

Tack för ditt fina omdöme. Jag kommer att vidaresända omdömet till Johannes. mvh Jesper

Omdömet skrevs 5 januari 2017

Bra och instruktiv lektion i skateskidåkning i Åre Björnen. Tack Jesper för ditt engagemang och inspirerande pepp!!!

Tack michaelmarklund2017

Tack för ditt omdöme! Välkommen åter.
mvh Jesper

Omdömet skrevs 25 december 2016 från mobil enhet

Härlig dag på fjället med pedagogisk & rolig guide som lät oss utmana efter förmåga. Superkul! Att stanna för våfflor gjorda över öppen eld med varm saft till var en riktig bonus! Rekommenderas varmt!

Datum för upplevelsen: december 2016
Tack Johanna R
JesperJohnsson, Ägare på Åreguiderna, svarade på det här omdömetSvarade 27 december 2016

Stort tack för ert omdöme och kul att ni uppskattade våfflorna över öppen eld. Välkommen åter!