Höjdpunkter från omdömen
Snöskoter med Axel

Vi åkte snöskoter med Axel, det var en otrolig upplevelse. Axel hade jätte härlig attityd och tog ... läs mer

Omdömet skrevs 8 mars 2022
30jariv
Ekerö, Sverige
från mobil enhet
Äventyr men tryggt

Underbar skotertur med bästa guiden. Äventyr men tryggt. Bra skoter, bra vägar, tyvärr lite dåligt ... läs mer

Omdömet skrevs 27 december 2021
danivarj2016
Läs alla 77 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Omdömet skrevs 25 december 2016 från mobil enhet

Härlig dag på fjället med pedagogisk & rolig guide som lät oss utmana efter förmåga. Superkul! Att stanna för våfflor gjorda över öppen eld med varm saft till var en riktig bonus! Rekommenderas varmt!

Datum för upplevelsen: december 2016
Tack Johanna R
JesperJohnsson, Ägare på Åreguiderna, svarade på det här omdömetSvarade 27 december 2016

Stort tack för ert omdöme och kul att ni uppskattade våfflorna över öppen eld. Välkommen åter!

Omdömet skrevs 19 december 2016 från mobil enhet

En av mina bästa dagar förra vintern! Strålande sol, blå himmel och nysnö åkte vi skoter med fina vyer över Åre! Väldigt bra guidning!

Datum för upplevelsen: mars 2016
Tack Caroline R
JesperJohnsson, Ägare på Åreguiderna, svarade på det här omdömetSvarade 21 december 2016

Hej och tack för ditt omdöme. Vi blir så glada att du hade en sådan bra upplevelse under din skotertur. Välkommen åter även denna vinter! // Jesper

Omdömet skrevs 18 december 2016

I samband med att vi gifte oss i Åre så ville vi göra en rolig aktivitet med en del av våra gäster. Genom Philip och Jesper så fick vi hjälp att utrusta alla 15 gäster med varsin cykel + skyddsutrustning. Efter det fick vi en exemplarisk guidning av var vi skulle cykla på bästa sätt efter gruppens förmåga. Åreguiderna rockar!!

Datum för upplevelsen: augusti 2016
Tack Simon S
JesperJohnsson, Ägare på Åreguiderna, svarade på det här omdömetSvarade 18 december 2016

Hej och tack för ert omdöme. Tack för att ni uppskattade vår service i samband med er aktivitet. Vi kommer föra hälsningen vidare till vår personal. Ha en fin vinter och välkommen åter oavsett tid på året. mvh Jesper

Omdömet skrevs 17 december 2016 från mobil enhet

Vi tog en längdlektion med Jesper. Jesper hade en gedigen bakgrund som mångårig längdtränare på Järpens Skidgymnasium vilket märktes. Jesper är pedagogisk, kunnig och har humor. Vi ser oss som duktiga motionärer men Jesper finslipade vår teknik till att bli ännu bättre. Vi rekommenderar stark Jesper och Åreguiderna!

Datum för upplevelsen: december 2016
Tack Johan P

Tack för er omdöme och er rekommendation. Vi uppskattar att ni tog er tid att skriva några rader // Åreguiderna

Omdömet skrevs 27 november 2016 från mobil enhet

Fick presentkort på en lektion i längdåkning med Jesper från Åreguiderna! Kan verkligen rekommenderas, det var jätteroligt och jag lärde mig mycket. Jesper är jätteduktig på att förklara och peppa och han satte nivån precis lagom för en glad amatör som mig.

Datum för upplevelsen: november 2016
Tack LuffarLena
JesperJohnsson, Ägare på Åreguiderna, svarade på det här omdömetSvarade 29 november 2016

Tack för er fina recension. Det är alltid en härlig utmaning att lära ut längdskidor anpassat efter individens nivå. Om du inte sett inslaget på TV Åre så kommer länken nedan. mvh Jesper