Höjdpunkter från omdömen
Topptur Storulvån

Helt otroligt schysst service inför och under denna grymma topptur! Riktigt bra jobbat av alla ... läs mer

Omdömet skrevs 4 februari 2021
Pettasea
från mobil enhet
Proffsigt!!

Bra bemötande av alla hos er. Kände oss välkomna. Lugn och pedagogisk intro-kurs av Johannes. Fin ... läs mer

Omdömet skrevs 30 augusti 2020
953susannep
Stockholm, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 74 omdömen

Omdömet skrevs 27 november 2016 från mobil enhet

Fick presentkort på en lektion i längdåkning med Jesper från Åreguiderna! Kan verkligen rekommenderas, det var jätteroligt och jag lärde mig mycket. Jesper är jätteduktig på att förklara och peppa och han satte nivån precis lagom för en glad amatör som mig.

Datum för upplevelsen: november 2016
Tack LuffarLena
JesperJohnsson, Ägare på Åreguiderna, svarade på det här omdömetSvarade 29 november 2016

Tack för er fina recension. Det är alltid en härlig utmaning att lära ut längdskidor anpassat efter individens nivå. Om du inte sett inslaget på TV Åre så kommer länken nedan. mvh Jesper

Omdömet skrevs 26 november 2016

Mycket bra och trevlig nybörjartur (aldrig sur) med Jesper som var tålmodig och proffsig. Blir garanterat ett återbesök!

Datum för upplevelsen: november 2016
Tack JohanS2444

Tack för er recension! Välkomna åter till oss på Åreguiderna för en ny längdlektion eller någon annan aktivitet

Omdömet skrevs 28 oktober 2016 från mobil enhet

Riktigt skön trailrunda med Åreguiderna som visade runt och gav bra tips i den vackra fjällterrängen.

Datum för upplevelsen: oktober 2016
Tack 526kalleb
JesperJohnsson, Ägare på Åreguiderna, svarade på det här omdömetSvarade 1 november 2016

Tack för ditt omdöme Kalle. Välkommen tillbaka när ni kommer till Åre nästa gång.
mvh Jesper

Omdömet skrevs 21 september 2016

Åreguiderna har mycket god kunskap om Åre och dess omgivning och kan ta dig till platser du troligtvis inte hittar själv. Vi paddlade SUP i en å runt Enafors

Datum för upplevelsen: september 2016
Omdömen sammanställs i samarbete med den här sevärdheten
Tack Daniel S

Tack för ert omdöme. Välkomna tillbaka redan till vintern!

Omdömet skrevs 17 september 2016 från mobil enhet

Trevliga/rutinerade guider som visar Åres guldkorn! ...oavsett årstid och väder. Har varit supernöjd de gånger vi fått deras hjälp!

Datum för upplevelsen: september 2016
Tack Verner E
JesperJohnsson, Ägare på Åreguiderna, svarade på det här omdömetSvarade 20 september 2016

Tack för ditt omdöme Verner! Vi ska genast vidaresända dina glada tillrop till våra guider. Välkommen tillbaka sommar som vinter!