Höjdpunkter från omdömen
Solina Sweden AB

Vi vill tacka Åreguiderna för en fantastisk skoterdag och upplägg med suveräna guider som tog oss ... läs mer

Omdömet skrevs 8 maj 2024
mathiasl942
Uddevalla, Sverige
Skotertur

Vår guide Felix var hur bra som helst, och alla nio vänner i gruppen tyckte att det var bästa ... läs mer

Omdömet skrevs 19 mars 2024
Ulf L
Läs alla 85 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Omdömet skrevs 26 november 2016

Mycket bra och trevlig nybörjartur (aldrig sur) med Jesper som var tålmodig och proffsig. Blir garanterat ett återbesök!

Datum för upplevelsen: november 2016
Tack JohanS2444
JesperJohnsson, Ägare på Åreguiderna, svarade på det här omdömetSvarade 29 november 2016

Tack för er recension! Välkomna åter till oss på Åreguiderna för en ny längdlektion eller någon annan aktivitet

Omdömet skrevs 28 oktober 2016 från mobil enhet

Riktigt skön trailrunda med Åreguiderna som visade runt och gav bra tips i den vackra fjällterrängen.

Datum för upplevelsen: oktober 2016
Tack 526kalleb
JesperJohnsson, Ägare på Åreguiderna, svarade på det här omdömetSvarade 1 november 2016

Tack för ditt omdöme Kalle. Välkommen tillbaka när ni kommer till Åre nästa gång.
mvh Jesper

Omdömet skrevs 21 september 2016

Åreguiderna har mycket god kunskap om Åre och dess omgivning och kan ta dig till platser du troligtvis inte hittar själv. Vi paddlade SUP i en å runt Enafors

Datum för upplevelsen: september 2016
Omdömen sammanställs i samarbete med den här sevärdheten
Tack Daniel S

Tack för ert omdöme. Välkomna tillbaka redan till vintern!

Omdömet skrevs 17 september 2016 från mobil enhet

Trevliga/rutinerade guider som visar Åres guldkorn! ...oavsett årstid och väder. Har varit supernöjd de gånger vi fått deras hjälp!

Datum för upplevelsen: september 2016
Tack Verner E
JesperJohnsson, Ägare på Åreguiderna, svarade på det här omdömetSvarade 20 september 2016

Tack för ditt omdöme Verner! Vi ska genast vidaresända dina glada tillrop till våra guider. Välkommen tillbaka sommar som vinter!

Omdömet skrevs 15 september 2016

Vi har flera gånger hyrt guide, cykel och deltagit i arrangemang hos Åreguiderna. Vi har alltid känt oss personligt mottagna och guidningarna har alltid varit mycket bra. Det märks att de brinner för det de gör och för att ge mig en bra upplevelse.

Datum för upplevelsen: juli 2016
Omdömen sammanställs i samarbete med den här sevärdheten
1  Tack johang749

Tack rör ert fina omdöme! Vi ser fram emot nästa gång ni anlitar oss.