“Härlig miljö!”

Åre Creperie & Logi
Rankad som nr 3 av 67 Restauranger i Åre
Kök: Franskt
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Mycket trevligt ställe för lugn afterski med ljuvlig fransk cider istället för röj på Fjällgården. Testar gärna en crepe nästa gång!

Tack Charlotte W

Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Supergott både huvudrätterna och efterrätterna, trevlig personal och mysig stämning! Nackdel är att maten kommer in olika tider, annars toppen!

Tack Elin B
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Härligt sätt att avsluta sportlovet. Vi åt både varmrätt och efterrätt - gott och rikligt. Perfekt för en familj

Tack John T
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Mycket god mat, finns crepes för alla! Något lång väntetid men ett väldigt fräscht ställe. Trevlig personal!

Tack ebbakoskull
Omdömet skrevs 27 februari 2018 från mobil enhet

Gå bara hit tider på dagen stället inte är fullt och inte om ni är riktigt hungriga. Väntade över en timma på två crepe vid lunchtid. Servitrisen ursäktade sig med att de bara har fem crepejärn och drog av två kaffe från kvittot men det känns ändå inte ok att vänta så länge.

Tack Petra G

Resenärer som tittade på Åre Creperie & Logi tittade också på

Åre, Jämtlands län

Besökt Åre Creperie & Logi? Berätta vad du tyckte!