“Trevlig & modernt”

Åre Creperie & Logi
Boka med
Åre Creperie & Logi har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 3 av 68 Restauranger i Åre
Kök: Franskt
Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Supergott både huvudrätterna och efterrätterna, trevlig personal och mysig stämning! Nackdel är att maten kommer in olika tider, annars toppen!

Tack Elin B

Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Härligt sätt att avsluta sportlovet. Vi åt både varmrätt och efterrätt - gott och rikligt. Perfekt för en familj

Tack John T
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Mycket god mat, finns crepes för alla! Något lång väntetid men ett väldigt fräscht ställe. Trevlig personal!

Tack ebbakoskull
Omdömet skrevs 27 februari 2018 från mobil enhet

Gå bara hit tider på dagen stället inte är fullt och inte om ni är riktigt hungriga. Väntade över en timma på två crepe vid lunchtid. Servitrisen ursäktade sig med att de bara har fem crepejärn och drog av två kaffe från kvittot men det känns ändå inte ok att vänta så länge.

Tack Petra G
Omdömet skrevs 25 februari 2018 från mobil enhet

Absolut de godaste vi ätit på länge. Dock blir betyget lågt på grund av den ouppmärksamma personalen. Det var svårt att få kontakt när man ville beställa eller betala bland annat.
Men förutom det ett supermysigt ställe som passar de flesta.

2  Tack Megan L

Resenärer som tittade på Åre Creperie & Logi tittade också på

Åre, Jämtlands län

Besökt Åre Creperie & Logi? Berätta vad du tyckte!