“Fin fint!”

Åre Creperie & Logi
Boka med
Åre Creperie & Logi har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 3 av 68 Restauranger i Åre
Kök: Franskt
Omdömet skrevs 27 januari 2018 från mobil enhet

Vi tog en chansning och gick hit trots att det var fullbokat och vi fick en plats i baren! Maten var jättegod, supertrevlig personal och mysig miljö! Hit går vi gärna igen!

Tack Helena H

Omdömet skrevs 26 januari 2018

Väldigt mysig och oprentitiöst ställe med härlig stämning och trevlig personal. Många olika fyllningar att välja mellan, både som "huvudrätt" och efterrätt.
Glöm inte beställa cider alternativt en flaska med lemonad! Kul att man får ta med flaskan hem.

Tack Julia s
Omdömet skrevs 22 januari 2018 från mobil enhet

Supergoda och matiga crepes. Många olika fyllningar att välja på från menyn. Snabb och trevlig service. Prisvärd måltid.

Tack Wevar
Omdömet skrevs 20 januari 2018 från mobil enhet

Mycket trevligt ställe med väldigt god mat, mysig bakgrundsmusik, sköna stolar och vänlig personal. Rekommenderas varmt. :)

Tack Rebecca O
Omdömet skrevs 20 januari 2018 från mobil enhet

Mysigt ställe med supergod mat, trevlig personal samt behaglig bakgrundsmusik. Marängsvissen rekommenderas starkt

Tack Oskar F

Resenärer som tittade på Åre Creperie & Logi tittade också på

Åre, Jämtlands län

Besökt Åre Creperie & Logi? Berätta vad du tyckte!