“Perfekt för en sen dessert”

Åre Creperie & Logi
Boka med
Åre Creperie & Logi har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 4 av 65 Restauranger i Åre
Kök: Franskt
Omdömet skrevs juli 29 2017 från mobil enhet

Efter middag hemma gick vi upp och tog desserten där. Snabb och trevlig service och mysigt både inne och ute.

Tack Marie L

Omdömet skrevs juli 26 2017

Goda crepes och efterrätterna var fantastiska! Servicen var perfekt och stället supermysigt. Kunde suttit en hel kväll och ätit och spelat spel :-)

Tack 308sthlm
Omdömet skrevs juli 25 2017 från mobil enhet

Fantastisk mat och supertrevlig personal. Bra stämning och mysig miljö att äta i. Inget dåligt att säga.

Tack Linn K
Omdömet skrevs juli 18 2017 från mobil enhet

Trevliga och goda galetter, jag testade en vegetarisk med kikärtor. Modern inredning. Jag hade dock förväntat mig ett mysigt ställe som det som finns i Visby, inte riktigt samma känsla tyvärr.

Tack e_m_m_a_s_t_i_n_a
Omdömet skrevs juli 16 2017 från mobil enhet

Efter att ha läst tidigare recensioner var förväntningarna rätt höga. Tyckte tyvärr inte matgaletterna levde upp till detta. Lokalen är mysig och personalen är trevlig men jag har ätit betydligt godare på creperi i Linköping.

Tack Eva W

Resenärer som tittade på Åre Creperie & Logi tittade också på

Åre, Jämtlands län

Besökt Åre Creperie & Logi? Berätta vad du tyckte!