“Supergott!”

Åre Creperie & Logi
Rankad som nr 3 av 68 Restauranger i Åre
Kök: Franskt
Omdömet skrevs 26 juli 2017

Goda crepes och efterrätterna var fantastiska! Servicen var perfekt och stället supermysigt. Kunde suttit en hel kväll och ätit och spelat spel :-)

Tack 308sthlm

Omdömet skrevs 25 juli 2017 från mobil enhet

Fantastisk mat och supertrevlig personal. Bra stämning och mysig miljö att äta i. Inget dåligt att säga.

Tack Linn K
Omdömet skrevs 18 juli 2017 från mobil enhet

Trevliga och goda galetter, jag testade en vegetarisk med kikärtor. Modern inredning. Jag hade dock förväntat mig ett mysigt ställe som det som finns i Visby, inte riktigt samma känsla tyvärr.

Tack e_m_m_a_s_t_i_n_a
Omdömet skrevs 16 juli 2017 från mobil enhet

Efter att ha läst tidigare recensioner var förväntningarna rätt höga. Tyckte tyvärr inte matgaletterna levde upp till detta. Lokalen är mysig och personalen är trevlig men jag har ätit betydligt godare på creperi i Linköping.

Tack Eva W
Omdömet skrevs 11 juli 2017 från mobil enhet

Mysigt crêperie och barhäng! Vi tog lättlunch med barnen men det blev allt annat än lätt, alla supermöjda!

Tack Tomas H

Resenärer som tittade på Åre Creperie & Logi tittade också på

Åre, Jämtlands län

Besökt Åre Creperie & Logi? Berätta vad du tyckte!