Priceline
1 690 kr
Ingen förskottsbetalning krävs
Go to your Happy Price
Omdömet skrevs 5 februari 2024

Hotellet är så vackert med otroligt läge - skidbacken utanför dörren och utsikt över fjäll och sjö. Närheten till byn och bergbanan som tar en upp och ner gör det enkelt att få en mysig upplevelse med god sömn utan att göra avkall på bylivet. Standarden är topnotch och personalen är supertrevliga. Tack för en fantastisk upplevelse, kan rekommendera alla att välja Fjällgården!

Datum för vistelsen: februari 2024
Tack hellokajsa2024
Frida Winberg, General Manager på Hotell Fjällgården, svarade på det här omdömetSvarade 15 februari 2024

Tusen tack för så fina ord Kajsa! Vi hoppas få se dig här snart igen!

Vänligen, Frida
Hotellchef, Hotell Fjällgården

Omdömet skrevs 22 januari 2024

Ytterligare en mycket trevlig vistelse på Fjällgården! Kommer hit varje år och det är ett av dom mest personliga hotellen med ett fantastiskt läge i åre! Bra mat, härlig relax, bästa läget vid bergbanan, backen och närheten till Åre by. Top Notch!

Datum för vistelsen: januari 2024
Tack robert_kastell
Frida Winberg, General Manager på Hotell Fjällgården, svarade på det här omdömetSvarade 24 januari 2024

Hej Robert,

Vi blir så glada över att få så fina ord från en återkommande gäst. Det värmer verkligen att höra att du trivs hos oss.

Vi ser fram emot att få välkomna dig snart igen. Ta hand om dig så länge!

/Frida, Hotellchef
Hotell Fjällgården

Omdömet skrevs 16 januari 2024 från mobil enhet

Stannade på Fjällgården för en långlunch. Tidigare varit på Fjällgården för Afterski. Då har det varit tryck!!!

Lunchen överraskade mycket positivt. Förväntningarna var inte finedining. Men riktigt god mat, god dryck, snabb service.
Handlingskraftig och trevlig personal.
Maten kom rimligt snabbt.
Fjällgården är fräsch och inte slitet vilket förväntades efter afterskiäventyr genom åren.

Datum för vistelsen: januari 2024
Tack FreddyB48

Tack för din fina recension Freddy!
Vi är glada över att du fick en njutbar lunch hos oss. Du är varmt välkommen åter!

Vänligen, Frida
Hotellchef Hotell Fjällgården

Omdömet skrevs 13 december 2023

Skall man bo bekvämt och få ut det mesta av skidåkningen är Fjällgården det givna stället att bo på i Åre. Ni kommer ut snabbt i backen och smidigt hem igen. Direkt in till afterskin eller relaxen med bastu och badtunna! Mitt favorit boende när jag besöker Åre!

Datum för vistelsen: december 2023
Tack markusnystrom
Frida Winberg, General Manager på Hotell Fjällgården, svarade på det här omdömetSvarade 27 december 2023

Hej Markus,

Tusen tack för din recension! Vi blir så glada över att höra du trivs här hos oss.

Vi ser fram emot att välkomna dig nästa gång.

God fortsättning! /Frida, hotellchef

Omdömet skrevs 3 november 2023

Så gammaldags men samtligt modern miljö. Väldigt mysigt hotell! Sköna sängar och fräscht badrum. Kändes inte som vi var i Åre, snarare ute i vildmarken nånstans fast på ett fint bekvämt hotell😊 Kan varmt rekommendera detta hotell!

Datum för vistelsen: november 2023
Tack briror

Hej och stort tack för dina ord. Det värmer att höra att ni trivdes här hos oss!

Varmt välkomna tillbaka!
/Frida, hotellchef