2 090 kr
Frukost ingår
Ingen förskottsbetalning krävs
Bli belönad med One Key
Omdömet skrevs 13 december 2023

Skall man bo bekvämt och få ut det mesta av skidåkningen är Fjällgården det givna stället att bo på i Åre. Ni kommer ut snabbt i backen och smidigt hem igen. Direkt in till afterskin eller relaxen med bastu och badtunna! Mitt favorit boende när jag besöker Åre!

Datum för vistelsen: december 2023
Tack markusnystrom
Frida Winberg, General Manager på Hotell Fjällgården, svarade på det här omdömetSvarade 27 december 2023

Hej Markus,

Tusen tack för din recension! Vi blir så glada över att höra du trivs här hos oss.

Vi ser fram emot att välkomna dig nästa gång.

God fortsättning! /Frida, hotellchef

Omdömet skrevs 3 november 2023

Så gammaldags men samtligt modern miljö. Väldigt mysigt hotell! Sköna sängar och fräscht badrum. Kändes inte som vi var i Åre, snarare ute i vildmarken nånstans fast på ett fint bekvämt hotell😊 Kan varmt rekommendera detta hotell!

Datum för vistelsen: november 2023
Tack briror

Hej och stort tack för dina ord. Det värmer att höra att ni trivdes här hos oss!

Varmt välkomna tillbaka!
/Frida, hotellchef

Omdömet skrevs 4 september 2023

Vi har verkligen haft en underbar helg med suverän service och ett stort härligt rum där hunden fick en välkomstpresent samt egen vattenskål. Mysiga sällskapsytor som inbjuder till spel och prat.

Maten och drycken var utsökt samt frukosten som var väldigt välkomponerad och hade precis det man kunde vilja önska sig!

Efter en blöt och stundvis rätt blåsig vandring under dagen var det magiskt att få krypa ned inne varm badtunna med en god kall öl med en magisk utsikt över Åre.

Rekommenderar Fjällgården starkt!

Datum för vistelsen: september 2023
Tack A6517KDsandrag

Tusen tack för er fina recension!

Varmt välkomna åter.
/Frida, hotellchef

Omdömet skrevs 8 augusti 2023

Här levereras semesterfeeling gm trevlig serviceminded personal, välsmakande dignande frukostbuffé, spa/relaxavdelning m fräsch läcker bastudesign o skön pool ute m magiskt utsikt, svalt rymligt rum m perfekt anpassade sängar f oss o möjlighet att få riktigt mörkt mha mörkläggnings gardiner. Xtra plus f möjlighet att använda Ritualprodukter! Allt vi kan önska fanns varje dag på frukostbuffén o smakade jättegott! Restaurangen serverade mat i toppklass m passande dryck. Bjöd till xtra då vi firade bröllopsdag - ❤️-ligt tack f det🙏 Bra parkering vid hotellet samt bra torkmöjligheter f skor, kläder, cyklar etc.

Datum för vistelsen: juli 2023
Tack asabark1969
Frida Winberg, General Manager på Hotell Fjällgården, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2023

Hej Åsa,

Och tusen tack för din fina fina recension! Vi är så glada att ni trivdes hos oss och hoppas innerligt att vi får chansen att välkomna er snart igen. Jag kan verkligen rekommendera att komma upp och vandra i höst, det är magiskt vacker här då!

Ta hand om er så länge.

Mvh, Frida
Hotellchef

Omdömet skrevs 7 augusti 2023

Ett jättefint och mysigt hotell med underbar utsikt, och perfekt läge i backen nära vandringsleder och Bergbanan. Personalen gav oss ett trevligt och varmt bemötande. Fint rum med sköna sängar och lyxigt med Rituals-produkter i badrummet. Restaurangen serverade god frukost med ett stort utbud, och middagen var även den vällagad och god. Hit kommer vi gärna igen.

Datum för vistelsen: augusti 2023
Tack Carola E

Hej Carola,

Tusen tack för din fina recension. Vi blir glada över att välkomna er åter!

Allt väl, Frida
Hotellchef