Travelocity
Orbitz.com
ZenHotels.com
StayForLong
Omdömet skrevs 21 mars 2019 från mobil enhet

Bra hotell,fast lite trånga rum fick dela på en bädd soffa jag och min 17 åriga son. Ingen hit,bra frukost buffé och ett jätte fint spa i källaren med bubbelpol bastu och simbassäng som ingår i hotellet. Är man en van skidåkare så tar man hissen upp en våning, sen är det liften rakt upp i backen.

Tack 67patricl
Omdömet skrevs 11 mars 2019

Ett hotell som ligger nära till backen och liften. Personalen var trevlig och hjälpte till i alla lägen. Rummet var något slitet och för att vara en svit var det något sparsmakat vad gäller rummets helhet.

Tack Trek66524065408
Omdömet skrevs 4 mars 2019

En service och vänlighet ut över det man kan förvänta sig. Personalen i receptionen, restaurangen, i spa avdelningen samt i Skistars shop var helt underbar. Att förstå service är en sak men att leverera en annan.

Tack Maps62485602811
TottHotell, Public Relations Manager på Tott Hotell Åre, svarade på det här omdömetSvarade 5 mars 2019

Tack så mycket för en fin recension. Kul att ni trivdes så bra!

Omdömet skrevs 3 mars 2019 från mobil enhet

Weekend i Åre, Tott levererar ett av de bästa lägena i Åre för de som vill åka skidor. Skiin/Skiout direkt från hotellet och samtidigt enkelt att ta sig ner till Åre torg via Bergbanan. Supersnabb check in/out av trevlig personal. Modern stil på rummet som även innehåller mindre kök om man vill köra lite självhushåll. Ganska tyst och lugnt trots mycket folk. Tyvärr börjar hela anläggningen kännas lite sliten och nedgången. Frukosten är ok, det mesta finns men den lilla extra touchen saknas, t.ex. kändes prinskorven & köttbullarna värmda och inte stekta. Ett extra plus att man som weekendgäst fick tillgång till dusch & relax före och efter utcheckning.

Tack NinaoLasse

Tack så mycket för en fin recension. Välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 3 mars 2019

Ett Ski- in/out hotell som levererar! Bra poolområde för barn/vuxen. En fin fin frukost med många val avnjuts till vacker utsikt över Åre by och sjö. Åre by Ligger 7 min gång nedför berget där du finner butiker och förstklassiga restauranger, favoriten är Werséns. Med tottliften i direkt anslutning tar du dig snabbt upp och ut i skidsystemet. Härlig och trevlig personal.

Datum för vistelsen: februari 2019
Tack 879jonasf

Tack så mycket för en fin recension. Välkomna tillbaka!