Agoda.com
Trek66524065408

Bra Hotel

Omdöme om Tott Hotell Åre
4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 11 mars 2019
Ett hotell som ligger nära till backen och liften. Personalen var trevlig och hjälpte till i alla lägen. Rummet var något slitet och för att vara en svit var det något sparsmakat vad gäller rummets helhet.
Resetyp: Reste med vänner
3,0 av 5 bubblorStandard
3,0 av 5 bubblorRum
4,0 av 5 bubblorLäge
4,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
4,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
0.4 km från Tott Hotell Åre
    51.5 km från Tott Hotell Åre
    Restaurang
    Visa fler hotell i Åre
    Omdömet skrevs 4 mars 2019

En service och vänlighet ut över det man kan förvänta sig. Personalen i receptionen, restaurangen, i spa avdelningen samt i Skistars shop var helt underbar. Att förstå service är en sak men att leverera en annan.

Tack Maps62485602811
    TottHotell, Public Relations Manager på Tott Hotell Åre, svarade på det här omdömetSvarade 5 mars 2019

Tack så mycket för en fin recension. Kul att ni trivdes så bra!

Omdömet skrevs 3 mars 2019 från mobil enhet

Weekend i Åre, Tott levererar ett av de bästa lägena i Åre för de som vill åka skidor. Skiin/Skiout direkt från hotellet och samtidigt enkelt att ta sig ner till Åre torg via Bergbanan. Supersnabb check in/out av trevlig personal. Modern stil på rummet som även innehåller mindre kök om man vill köra lite självhushåll. Ganska tyst och lugnt trots mycket folk. Tyvärr börjar hela anläggningen kännas lite sliten och nedgången. Frukosten är ok, det mesta finns men den lilla extra touchen saknas, t.ex. kändes prinskorven & köttbullarna värmda och inte stekta. Ett extra plus att man som weekendgäst fick tillgång till dusch & relax före och efter utcheckning.

1  Tack NinaoLasse

Tack så mycket för en fin recension. Välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 3 mars 2019

Ett Ski- in/out hotell som levererar! Bra poolområde för barn/vuxen. En fin fin frukost med många val avnjuts till vacker utsikt över Åre by och sjö. Åre by Ligger 7 min gång nedför berget där du finner butiker och förstklassiga restauranger, favoriten är Werséns. Med tottliften i direkt anslutning tar du dig snabbt upp och ut i skidsystemet. Härlig och trevlig personal.

Tack 879jonasf

Tack så mycket för en fin recension. Välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 1 mars 2019

Ett bra hotell nära backen med ski in och ski out. Ligger även nära Åre by som vi enkelt tog och ner och upp till med hjälp av bergbanan som ligger 300 meter från hotellet. Det är avgångar var 20 minut från tidig morgon fram till 22:00 så då slipper man den branta promenaden. Bra frukost i hotellet samt skönt med restaurang och pool/spa och bastu efter en dag i backen och extra bra denna gång pga det dåliga vädret som rådde.

Tack Peter F

Tack så mycket för en fin recension!

Omdömet skrevs 24 februari 2019

Bra läge med närhet till det mesta! Vi bodde i sviten Gökboet vilken hade en fantastiskt utsikt över Åre. Fin spa-del i hotellet och bra med tvättmöjligheter. God frukost. Städningen kan dock bli bättre då golvet var smutsigt och såäven toaletter vissa dagar.

Tack Sherpa46977310271
    TottHotell, Public Relations Manager på Tott Hotell Åre, svarade på det här omdömetSvarade 25 februari 2019

Tack för ett fint betyg och bra feedback. Vi tar det till oss och ska bli bättre.

//Hans Ericson