Ett Ski- in/out hotell som levererar! Bra poolområde för barn/vuxen. En fin fin frukost med många val avnjuts till vacker utsikt över Åre by och sjö. Åre by Ligger 7 min gång nedför berget där du finner butiker och förstklassiga restauranger, favoriten är Werséns. Med tottliften i direkt anslutning tar du dig snabbt upp och ut i skidsystemet. Härlig och trevlig personal.

Tack 879jonasf
TottHotell, Public Relations Manager på Tott Hotell Åre, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Tack så mycket för en fin recension. Välkomna tillbaka!

//Hans Ericson, Tott Hotell Åre

Ett bra hotell nära backen med ski in och ski out. Ligger även nära Åre by som vi enkelt tog och ner och upp till med hjälp av bergbanan som ligger 300 meter från hotellet. Det är avgångar var 20 minut från tidig morgon fram till 22:00 så då slipper man den branta promenaden. Bra frukost i hotellet samt skönt med restaurang och pool/spa och bastu efter en dag i backen och extra bra denna gång pga det dåliga vädret som rådde.

Tack Nomad34959519088

Tack så mycket för en fin recension!

//Hans Ericson, Tott Hotell Åre

Bra läge med närhet till det mesta! Vi bodde i sviten Gökboet vilken hade en fantastiskt utsikt över Åre. Fin spa-del i hotellet och bra med tvättmöjligheter. God frukost. Städningen kan dock bli bättre då golvet var smutsigt och såäven toaletter vissa dagar.

Tack Sherpa46977310271
TottHotell, Public Relations Manager på Tott Hotell Åre, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Tack för ett fint betyg och bra feedback. Vi tar det till oss och ska bli bättre.

//Hans Ericson

Praktiskt läge nära skidbacken. Fin utsikt. Skönt med spa-anläggning. Bra att man kan ta bergbanan upp så att man slipper släpa sitt bagage från järnvägsstationen. Varför måste omdömet ha minst 200 tecken?

Tack Multiplus99

Tack för betyget. En befogad fråga, det undrar vi också.

//Hans Ericson

Omdömet skrevs 12 februari 2019 från mobil enhet

Vi hade vår konferens här på Tott och det var i stort en bra upplevelse. Trots hög beläggning fungerade allt väl. All personal var mycket serviceminded och utsikten från konferensrummet är svårslagen.
Frukosten var bra men inte fantastisk. Middagen god men små portioner. Service under middagen vänlig men oerfaren och tafatt.
Spaavdelningen var helt ok, men duscharna luktade ofräscht.
Att betala för att låna pingisracketar och boll kändes lite konstigt.

Datum för vistelsen: januari 2019
Restyp: Reste i arbetet