Lol.travel
Agoda.com
Enkel och snabb bokning
Peter F
Stockholm, Sverige

Bra ski in och ski out hotell för närhet till skidåkning.

Omdöme om Tott Hotell Åre
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 1 mars 2019
Ett bra hotell nära backen med ski in och ski out. Ligger även nära Åre by som vi enkelt tog och ner och upp till med hjälp av bergbanan som ligger 300 meter från hotellet. Det är avgångar var 20 minut från tidig morgon fram till 22:00 så då slipper man den branta promenaden. Bra frukost i hotellet samt skönt med restaurang och pool/spa och bastu efter en dag i backen och extra bra denna gång pga det dåliga vädret som rådde.
Resetyp: Reste med familjen
4,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
4,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
TottHotell, Public Relations ManagerTott Hotell Åre, svarade på det här omdömet
Svarade 5 mars 2019
Tack så mycket för en fin recension!

//Hans Ericson, Tott Hotell Åre
    51.5 km från Tott Hotell Åre
    Restaurang
    Visa fler hotell i Åre
    Omdömet skrevs 24 februari 2019

Bra läge med närhet till det mesta! Vi bodde i sviten Gökboet vilken hade en fantastiskt utsikt över Åre. Fin spa-del i hotellet och bra med tvättmöjligheter. God frukost. Städningen kan dock bli bättre då golvet var smutsigt och såäven toaletter vissa dagar.

Tack Sherpa46977310271
    TottHotell, Public Relations Manager på Tott Hotell Åre, svarade på det här omdömetSvarade 25 februari 2019

Tack för ett fint betyg och bra feedback. Vi tar det till oss och ska bli bättre.

Omdömet skrevs 23 februari 2019

Praktiskt läge nära skidbacken. Fin utsikt. Skönt med spa-anläggning. Bra att man kan ta bergbanan upp så att man slipper släpa sitt bagage från järnvägsstationen. Varför måste omdömet ha minst 200 tecken?

Tack Multiplus99

Tack för betyget. En befogad fråga, det undrar vi också.

Omdömet skrevs 12 februari 2019 från mobil enhet

Vi hade vår konferens här på Tott och det var i stort en bra upplevelse. Trots hög beläggning fungerade allt väl. All personal var mycket serviceminded och utsikten från konferensrummet är svårslagen.
    Frukosten var bra men inte fantastisk. Middagen god men små portioner. Service under middagen vänlig men oerfaren och tafatt.
    Spaavdelningen var helt ok, men duscharna luktade ofräscht.
    Att betala för att låna pingisracketar och boll kändes lite konstigt.

Datum för vistelsen: januari 2019
    Restyp: Reste i arbetet
    Tack Jim L
    Omdömet skrevs 12 februari 2019

En förstklassig anläggning trots dina år på nacken. Bästa läget o perfekta rum med pentry! Härlig badavdelning, ok gym samt möjlighet till yogaklass desdutom toppenfrukost. Minus för restaurang o bar. Bra service men ingen känsla.

Tack Eva K
    TottHotell, Public Relations Manager på Tott Hotell Åre, svarade på det här omdömetSvarade 14 februari 2019

Tack så mycket för en fin recension! Trist att inte restaurangen levde upp till förväntningarna.

Omdömet skrevs 4 februari 2019

Perfekt för en behaglig skidweekend och berkligen super bra och generöst med tillgång till spa efter utcheckning och skidåkning innan vi tog natttåget. Trevlig frukost med skön itsikt över Åre, backar och berg

Tack Climber24484458779
    TottHotell, Public Relations Manager på Tott Hotell Åre, svarade på det här omdömetSvarade 6 februari 2019

Tack för besöket, kul att ni trivdes och hade en bra skidhelg. Välkomna tillbaka!