Omdömet skrevs 30 mars 2018

Ska man satsa på utförsåkningen är läget perfekt, med lift utanför dörren. Antalet p-platser är begränsat, så man vågar flytta bilen när man väl hittat en plats. Lite kämpigt att knalla upp o ner till byn för små barn.

• Bodde här: mars 2018, reste med vänner
Tack 31johanl
TottHotell, Public Relations Manager på Tott Hotell Åre, svarade på det här omdömetSvarade 10 april 2018

Hej och tack för besöket!
Ett tips är att ta Bergbanan från torget och kliva av vid mittenstationen, den ligger i höjd med hotellet.
Välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 23 mars 2018

Andra vistelsen på detta härliga hotell. Denna gång fick vi ett lite bättre rum med fantadtisk utsikt över Åresjön. Förra vistelsen hade vi ekonomirum som också var otroligt bra trots att det var mindre och med bäddsoffa ( den var faktiskt skön). Frukosten är toppen. Prova också Thyras grillbräda i restaurangen, underbart! Bra läge på hotellet mitt i backen med liten gångväg rakt ner till torget i Åre ( om du inte vill åka bergbanan förstås) Efter en dag i backen tillbringar man gärna några timmar nere på spa, bassäng, bubbelpooler och bastu allt du kan önska dig.

• Bodde här: mars 2018, reste med vänner
Tack Åsa C
TottHotell, Public Relations Manager på Tott Hotell Åre, svarade på det här omdömetSvarade 26 mars 2018

Tack så mycket, härligt att höra. Hoppas att vi ses igen, sommar eller vinter.

Omdömet skrevs 10 mars 2018

Vi hade en jätte bra upplevelse, ski in ski out, alla var väldigt professionella, och frukosten samt restaurang maten var helt fantastiskt, och nära ner till staden, fast det var en stadig uppförs stig på vägen tillbaka, men gärna igen !

• Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack jslett586862
TottHotell, Public Relations Manager på Tott Hotell Åre, svarade på det här omdömetSvarade 12 mars 2018

Hej och tack!
Vad kul att ni trivdes, hoppas att ni kommer tillbaka snart igen!

Omdömet skrevs 2 mars 2018

Utmärkt på alla sätt, mycket prisvärt för lilla dubbelrummet med egna kokmöjligheter. Uppskattad frukostbuffé och spaavdelning. Nära till liften. Smidig bagageförvaring vid ankomst och avrsea så att man kan åka skidor även dessa dagar. Ett sannt nöje för både vuxna och barn att bo här!

• Bodde här: februari 2018, reste med familjen
Tack Ingrid E
TottHotell, Public Relations Manager på Tott Hotell Åre, svarade på det här omdömetSvarade 7 mars 2018

Hej
Tack så mycket! Kul att hela familjen hade en bra vistelse. Välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 26 februari 2018

Hotellet vinner på sitt läge med närhet till byn och backen. I övrigt har de mkt att jobba upp. Städningen är en katastrof. Trots omstäd blev det ej bra. Ett 4 stjärnigt hotell måste göra bättre ifrån sig. Lekrummet behöver en uppfräschning.

• Bodde här: februari 2018, reste med familjen
Tack F5372YZpetra

Hej
Tråkigt att höra att städningen inte levde upp till era förväntningar. Vi tar till oss av kritiken och ska bli bättre.
Tack för att ni kom till oss och vi hoppas att ni kommer tillbaka.