“En pärla som inte får missas”
Omdöme om Agdas cafe

Agdas cafe
Rankad som nr 1 av 1 Kaffe och te i Åre
Omdömet skrevs 29 december 2020

Ett litet café med lättare lunchrasten. Allt är hembakat och mkt trevlig personal. Finns även present artiklar samt lokal mathantverk att köpa. Jag kan verkligen rekommendera ett besök!

Datum för besöket: december 2020
Tack gwendolenc2020

Omdömet skrevs 8 februari 2020

Rekommenderas varmt, även för lunch! Jättegoda hembakta kaffebröd om du är på resa i denna vackra fjällbygd

Datum för besöket: februari 2020
Tack Gullholmen1
Omdömet skrevs 15 augusti 2019

Ligger avskiljt, endast en kort bit från stora E-vägen och erbjuder en lugn miljö för ett fika där det finns ett rel bra utbud av fikabröd.

Datum för besöket: juli 2019
Tack stefanss232
Omdömet skrevs 11 augusti 2019

Andra besöket. Både pajen och tårtbitarna till kaffet är värda en lång omväg
Hembakat av allra bästa sort
Sitt absolut ute vid bra väder
Lasse o Monica

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Lars L
Omdömet skrevs 12 juli 2019 från mobil enhet

Hembakat fika i mysig lantmiljö. Liten butik med lustiga inslag. Mycket väl värt en liten omväg om du är i närheten. Utemiljön med sittgrupper utspridda mellan gräsytor och blommor gör att alla får sin egen liten vrå.

Datum för besöket: juli 2019
1  Tack MaritochKarl

Resenärer som tittade på Agdas cafe tittade också på

Åre, Jämtlands län

Besökt Agdas cafe? Berätta vad du tyckte!