Omdömet skrevs 21 februari 2018 från mobil enhet

Mycket trevlig miljö och bra service. Ryggbiffen var utmärkt. Även övriga rätter som risotto och köttbullar uppskattades. Skön stämning med en blandning av fine dining och Brommabor som inte bytt om från After Skin...Vi bodde inte på hotellet men det såg riktigt trevligt ut.

Bodde här: februari 2018, reste med familjen
Tack ReDiMare
Omdömet skrevs 8 oktober 2017 från mobil enhet

Fräscht litet rum med balkong och härlig utsikt. God frukost och nära till stan. Mysiga umgängesplatser på flera ställen och parkering utanför dörren. Duntäcken gjorde att man kunde sova med öppet fönster. Härligt. Bra pris. Kommer säkert tillbaka.

Bodde här: oktober 2017, reste som ett par
Tack JorgenTrouveRaa
Omdömet skrevs 14 april 2017 från mobil enhet

Bra rum saknade ett skrivbord på rummet bra wi-fi restaurangen är lite opersonlig med inslag av barn som stör måltidsmiljön, när det gäller maten är den helt ok, inget som sticker ut men det duger för en enklare affärsmiddag

Bodde här: april 2017, reste i arbetet
Tack Jan-Olov G
Omdömet skrevs 11 april 2017 från mobil enhet

Hotell Granen ligger med ett bra läge bredvid bergbanan en bit upp ovanför torget. Det är en härlig atmosfär och mysigt med många öppna brasor. Trevlig och kunnig personal och bra standard på rummen. Frukosten är riktigt bra.

Bodde här: april 2017, reste med familjen
Tack Robert K
Omdömet skrevs 9 april 2017 från mobil enhet

Trevligt hotel med märkligt små lägenheter (3+) men frukost, trevlig personal och allmänna utrymmen höjer till en 4. Lägenheten bygd på höjden med extremt små rum o badrum. Bastu "torn" med brant kakel trapp

Bodde här: april 2017, reste med vänner
Tack SumpanChrille