“Magisk mat! ”
Omdöme om Supper Åre

Supper Åre
Rankad som nr 2 av 64 Restauranger i Åre

Magisk mat! Magisk mat! Magisk mat! Väldigt trevlig personal! Liten vin meny men med hög kvalitet!
För att ha det sagt beställde vi gambas 2 gånger ✌️alla 8 rätter var 5av5 ❤️

Datum för besöket: augusti 2021
Tack S389OLdanielo

Omdömet skrevs 5 augusti 2021 från mobil enhet

En rakt igenom mycket bra upplevelse. Har svårt att förstå dom som klagar på små portioner och dålig information. Vi blev både rekommenderade antal rätter samt vilka rätter man borde prova på ett väldigt bra sätt. Kom bara ihåg att man får vad man betalar för och här är det bra och därmed inte billigt. Vi har testat mer eller mindre dom flesta ställen i Åre och detta är definitivt i topp!

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack RasmusRajala
Omdömet skrevs 5 juli 2021

Supergod mat, bra service, trevlig terass att äta på i solen!
För ovan besökare hade det kunnat förtydligas att det är en tapasrestaurang och hur många rätter som behövs på ett ungefär för sällskapet.

Datum för besöket: juli 2021
Tack josefinn568
Omdömet skrevs 3 maj 2021

Dessvärre kunde vi inte stanna kvar då ljudnivån var så hög att det inte gick att föra en konversation. Vi pratade med personalen som sa att det var deras koncept, men ingenstans går det att läsa om detta på hemsidan så ”konceptet” får upplevas som en överraskning på plats. Synd! Men vill man ha en nattklubbsupplevelse så ör det säkert ok.

Datum för besöket: maj 2021
Tack 148isabella
Omdömet skrevs 2 maj 2021 från mobil enhet

Man får vad man förväntar sig. En hel del pre-fab gissar jag. Men det är ganska trevligt att ta med familjen och dricka goda drinkar. Lite forcerat när personalen ska förklara maten, men ändå trevligt.

Datum för besöket: april 2021
Tack AndersDan

Resenärer som tittade på Supper Åre tittade också på

Åre, Jämtlands län

Besökt Supper Åre? Berätta vad du tyckte!