“Bästa pizzan i Åre”

Werséns
Rankad som nr 11 av 68 Restauranger i Åre
Kök: Pizza, Steakhouse, Svenskt
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Kör alltid pizza här första kvällen Urmysigt, mitt i byn, bästa pizzorna. Ett måste, prova tryffelsalamin. Alltid mycket folk Ingen bordsbokning så räkna med lite väntetid. Men då kan man alltid hänga i baren..

Tack MarikaNordinA

Omdömet skrevs 23 mars 2018 från mobil enhet

Vi åt där eftersom vi kom förbi. Gott, vra vinlista, kul med tälgsten. Men inte spektakulärt. De hade dock en bra vinlista. Prova San guidos andra vin!

Tack To-kro
Omdömet skrevs 20 mars 2018 från mobil enhet

Mitt i byn nere vid Torget ligger Wersens sedan många år tillbaka. Restaurangen har utvecklats från ett enkelt hak till en riktigt bra bistro. Hoppa över pizzorna som är helt ok och satsa istället på maten från den övriga menyn. Den är överraskande bra. Testade både torskryggen och pastan med musslor. Topp! Allt som vi bars fram såg gott ut och inget skickades tillbaka till köket!

Tack 490satishs
Omdömet skrevs 14 mars 2018 från mobil enhet

Tycker att pizzorna var dyra. Smaken var helt ok. Beställde även pastarätten som var okej. Förväntat oss mer smak av maten. Vi kanske valde fel rätt

Tack Thima K
Omdömet skrevs 8 mars 2018 från mobil enhet

God mat. Lite stimmigt. Ok service men väldigt kortfattat. 700 kr för tre pizzor med dryck. Stimmig miljö men trevligt.

Tack Magnus B

Resenärer som tittade på Werséns tittade också på

Åre, Jämtlands län

Besökt Werséns? Berätta vad du tyckte!