Kostnadsfri avbokning till den 21-06-27
Boka nu, betala på plats
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Omdömet skrevs 3 februari 2021

Nog bland det mest prisvärda i Åre centrums närområdet.
Det är ski in, men inte ski out nu när bergbanan inte går.
Det går dock ganska fort att promenera upp till VM6:an, dock uppför.
Hotellet/vandrarhem är fräscht. Det är ju gamla STF, så planlösningen är därefter. Det funkar bra.
Det finns gott om duschar, bastu, skidförvaring, toaletter och lagom stora rum, stora nog för två personer. Skulle inte vilja vara fler.
Torka kläder och laga mat blir knepigt.
Frukosten är faktiskt det bästa jag ätit i Åre. Tom bättre än anrika Åregården.

Rumstips: Alla rum är mer lr mindre samma, lyxrummen är mindre
Datum för vistelsen: februari 2021
Tack Tomas H
Omdömet skrevs 25 januari 2021

Bra läge med nära både till liftsystemet och centrum. Man åker skidor ända in till hotellets skidförvaring. 5 - 10 minuter att gå upp till liften.
Rummen är ganska små, men det kompenseras av väl tilltagna gemensamma ytor med sittgrupper precis utanför rummet.
Sista dagen fick vi behålla rummet så länge vi ville. Skönt att slippa checka ut redan på morgonen när åkte skidor hela dagen.

Rumstips: Om du överväger att boka familjerum för 4 personer, gör då en jämförelse med vad två st dubbelrum kostar.
Datum för vistelsen: januari 2021
Tack MatsA299
Omdömet skrevs 11 juli 2020 från mobil enhet

Jag, min sambo och vår 4-årige son bodde här 5 nätter i juli. Rummen var ganska små, men vi hade en riktigt bra vistelse, här fanns allt man behövde. Mycket trevlig personal och mysiga gemensamhetsutrymmen precis utanför rummen som gjorde att man kunde hänga på hotellet. Frukosten var jättebra och åts inne i Pinchos-restaurangen. Rekommenderas starkt för den som vill ha ett prisvärt boende i Åre.

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack lisamariegrafiskform