SPARA 15 US$
Snaptravel
Expedia.com160 US$
eDreams175 US$
Omdömet skrevs 18 augusti 2020

Åre B&B var perfekt för att vila upp oss efter en vandring. Skön säng, suverän frukostbuffé, mysig inredning, smidig incheckning, trevlig personal och fräscha badrum. Det är sannolikt värt att betala för ett vanligt dubbelrum eftersom ekonomi-alternativet visade sig sakna riktigt fönster.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack nannaemelie
Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Åres kanske bästa boende om du har med hund och söker något prisvärt. Vi har provat lite olika och sett till vad man får för pengarna slår detta allt. Extremt trevlig personal, rent, fräscht och lätt att parkera bilen. Enkelt också med cykel att det finns låsbara förråd just vid entrén.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack RasmusRajala
Omdömet skrevs 9 juli 2020

Snyggt, rent och fräscht boende drivet av en familj. Att badrummen är delade uppvägs med sköna sängar, bra frukost, fri tillgång till tvättmaskin och strykbräda, plåster, tamponger, kaffe och andra småbekvämligheter, samt en bra frukostbuffé. Trevlig service, de verkar sträva efter att ge det lilla extra. Enda minuset: ganska lyhört. Gångavstånd (men backe!) från järnvägsstationen och fin utsikt över Åresjöns dalgång.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack uppenbarelsen
Omdömet skrevs 14 januari 2020 från mobil enhet

Det finns många boenden i prisklassen i Åre och konkurrensen är hård.
Åre b&b är trivsamt och fräscht. Känns rent.
Delar av personalen blir lite överdrivet trevliga, känns lite frireligiöst.
Enkelsängarna är i smalaste laget (typ 80cm) men sköna.
Aningen lyhört och du får förbereda dig på 10min uppförsbacke för att nå liften, ungefär lika långt till centrum.
Men överlag är detta ett bra b&b. Saknar en bastu.
Pluspoäng för en mkt bra utvald frukost.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack Tomas H
Omdömet skrevs 28 juli 2019

Högsta betyg om man söker ställe som erbjuder stillsam tillvaro. Utmärkt Frukost en bra start på dagen. Personlig service och hög standard. Läget perfekt utgångspunkt för aktiviteter. Rekommenderas starkt!

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Richard P