“Trevligt och gott”
Omdöme om Boqueria Åre

Boqueria Åre
Rankad som nr 35 av 64 Restauranger i Åre

Välsmakande tapas och trevlig, tillmötesgående personal i en snygg lokal. Passar för alla; kompisgänget, par och familjen.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack catharina99

Omdömet skrevs 12 april 2021 från mobil enhet

Restaurang med snygg inredning på bästa plats. Ganska goda tapas och bra service. Men för höga priser. 900kr för 6 tapas och 2 öl. Vi var nästan ensamma på en söndag kväll.

Datum för besöket: april 2021
Tack Roving177521
Omdömet skrevs 7 april 2021 från mobil enhet

Härligt ställe med bra, trevlig, serviceminded personal och mycket god mat! Rekommenderas varmt. Ligger bra till rent logistiskt

Datum för besöket: april 2021
Tack nraask
Omdömet skrevs 7 mars 2021

Men WOW varje gång man får äta och dricka här !!
Man blir glad och impad..
Maten är så jäkla bra!! Drycken till maten passar till perfektion, sjukt imponerande

Kronärtskockan skulle jag kunna leva på.

Datum för besöket: mars 2021
1  Tack Henkebenke198301
Omdömet skrevs 25 februari 2021 från mobil enhet

Gott men väldigt forcerad service och inte speciellt prisvärt. Snygg miljö. Tagga ner lite, vi hade alla rätterna på bordet inom 15 min. Prefab?

Datum för besöket: februari 2021
Tack ReDiMare

Resenärer som tittade på Boqueria Åre tittade också på

Åre, Jämtlands län

Åre, Jämtlands län

Besökt Boqueria Åre? Berätta vad du tyckte!