“Verkligen mysigt!”

Liten Krog
Rankad som nr 2 av 69 Restauranger i Åre
Kök: Europeiskt
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Liten fin krog med mycket god mat, allt från renfilé till pizza fick utmärkta omdömen av vårt sällskap i åldrarna 16 till 54 år.

Tack Charlotte W

1923 av 314 omdömen

Omdömet skrevs 17 mars 2018

Liten Krog börjar bli en av veteranerna i Åre krogvärld och lyckas både ha fullsatt och hålla sig kvar på en mycket bra nivå år efter år. Personalen känns inte trötta på turister eller uttråkade, tvärtom visar alla gäster omtanke.
Menyn är densamma, vilket inte behöver vara fel. Några för- och varmrätter för den som vill eller så finns det ett stort urval pizzor att välja på. Vi har testat båda alternativen och inte blivit besvikna. Kom ihåg att boka - borden går snabbt åt.

Tack 490satishs
Omdömet skrevs 11 mars 2018 från mobil enhet

Bästa pizzabagaren i byn!
Man får en väldigt trevlig bemötande av all personal när man kommer in.
Rekommenderas starkt.

2  Tack AKL89
Omdömet skrevs 7 mars 2018

Ett måste vid ett besök i Åre. Alltid mat i toppklass och ett varmt och proffsigt bemötande. Har varit här många gånger genom åren och aldrig blivit besviken.

Tack Elisabeth E
Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Liten, kompakt lokal men inbjudande och gemytlig. Varm och vänlig personal som tycker om gäster och mat. Var där v9 så det gällde att boka bord i tid, helt fullt. Vi provade renytterfilén och lammracks (fantastisk potatisgratäng till) pizza (stora och smakrika) och två av desserterna, glass med hjortron (lite mkt glass o lite hjortron för min smak) och en otroligt god chokladfondant! Personalen gav bra tips på drinkar innan maten och matchade vin o öl bra till de olika maträtterna. En liten miss gjorde att en rätt glömdes bort i 5 minuter, men när det upptäcktes rättades felet och den ströks från notan omedelbart. En vänlig och generös liten krog!

1  Tack LW2007

Resenärer som tittade på Liten Krog tittade också på

Åre, Jämtlands län

Besökt Liten Krog? Berätta vad du tyckte!