“Fantastiskt boende och mat”

Karolinen Täljstenskrogen Are
Rankad som nr 12 av 67 Restauranger i Åre
Beskrivning: Vi serverar lokal & ekologisk mat från Jämtland & Åre Vi serverar varmrätten på varma stenar som tillreds direkt vid bordet
Omdömet skrevs 1 februari 2020

Utsökt mat med fantastisk personal och service, rekommenderar täljstensmiddag. Unik upplevelse i genuin miljö, familjärt. Fem plus!

Datum för besöket: februari 2020
Tack andreasfK7638KB

Omdömet skrevs 31 januari 2020

Vi åt täljstensmiddag här efter en kall dag i backen och restaurangen svarade upp med fantastiska råvaror som serverades i en varm och gemytlig restaurangdel. Personalen vet vad service går ut på och gjorde denna kväll minnesvärd. En av Åres absoluta pärlor! Missa inte detta när ni besöker byn.

Tack T8516CNdaniell
Omdömet skrevs 15 januari 2020

Fantastisk mat, personal och atmosfär. Ett måste att äta middag på när man är i Åre med sitt underbara läge nära sjön.

Tack Badboh
Omdömet skrevs 12 januari 2020

Otroligt mysigt ställe i gammal välbevarad miljö. Maten håller mycket hög nivå. Precis vad man är sugen på efter en kall dag i skidbacken . Kommer definitivt tillbaka

Tack 400magnusr
Omdömet skrevs 11 januari 2020 från mobil enhet

Fantastisk middag i en underbar miljö. Kan varmt rekommendera! Vi åt täljsten med lammracks och renfilé!

Tack carl-johansv

Resenärer som tittade på Karolinen Täljstenskrogen Are tittade också på

Åre, Jämtlands län

Åre, Jämtlands län

Besökt Karolinen Täljstenskrogen Are? Berätta vad du tyckte!