“Super ställe, åk hit!!”

Täljstenskrogen Åre
Rankad som nr 30 av 67 Restauranger i Åre
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Vi har bara provat maten och den är helt fantastisk. Ett besök i Åre med omnejd utan att prova detta ställe vore tråkigt.
Vi försöker alltid boka in ett besök här när vi kommer upp!

Tack Andreas I

Omdömet skrevs 5 mars 2018

Passa på att äta täljstensmiddag på en riktigt klassisk fjällkrog. Lika bra på parmiddag som med partygänget!

Tack nfe2018
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Super mysig restaurang med annorlunda servering med täljsten som är jätte gott. Härlig upplevelse som är ett måste i Åre! Verkligen att rekommendera för både familjer och par/vänner.

Tack amandakU9200JE
Omdömet skrevs 1 mars 2018

Jättemysig krog i rustik miljö, öppen spis och högt i tak. Väldigt god mat, väl avvägt med olika sorters kött som steks på täljsten av gästerna, bakad potatis och olika såser. Lite avsides från Åre vilket gör det lite lugnare.

Tack Per J
Omdömet skrevs 26 februari 2018 från mobil enhet

Mysigt och lugnt hotell. Rekommenderas starkt. Perfekt läge samt helt fantastiskt unik restaurang med grym personal.

Tack Ellen S

Resenärer som tittade på Täljstenskrogen Åre tittade också på

Åre, Jämtlands län

Besökt Täljstenskrogen Åre? Berätta vad du tyckte!