4 041 kr
4 041 kr
Frukost ingår
Bli belönad med One Key
Omdömet skrevs 4 november 2023 från mobil enhet

Var på brunchen vilken jag inte riktigt rekommenderar.
En rätt beställde man och resten var buffé. Salladen var översaltad och räksmörgås var som från ett sämre café.
Buffén var ganska tråkig och levde tyvärr inte upp till förväntningarna man har på ett ställe som Copperhill.

Datum för vistelsen: november 2023
Tack Sofie E
Jenny Viklund, Guest Services / Front Office på Copperhill Mountain Lodge, svarade på det här omdömetSvarade för 3 dagar sedan

Kära Sofie!

Stort tack för att du tagit dig tid att svara på gäst enkäten som skickades ut till dig i samband med din vistelse. Er feedback är viktig för oss och det är tack vare just den som gör att vi har möjlighet att förbättra oss.

Tveka inte på att återkoppla till mig om det finns något jag kan göra för er, oavsett om det gäller det här besöket eller en kommande vistelse. Ni är hjärtligt välkomna tillbaka till oss snart igen.

Omdömet skrevs 1 november 2023

Hade en spadag, frukost, spa och lunch ingick. Frukosten var trevlig, stort utbud. Spaupplevelsen var därimot inget vidare. Alla poler va stängda pga olycka, poolkillen sa ”tro mig, ni vill inte bada.” Vi kunde bara duscha och basta:( Det var också smutsigt, låg handdukar i hörn, tomma glas stod i duschen och brevid poolen, det var också slitna skåp och bänkar vid spaavdelningen. Vi fick pengarna tillbaka, men var ändå en tråkig upplevelse.

Datum för vistelsen: oktober 2023
Tack Anna H

Kära Gäst!

Omdömet skrevs 21 september 2023

ett härligt familjerum på baksidan av hotellet. Var perfekt för oss eftersom vi hade hunden med oss. Vi kunde ta promenad direkt från vardagsrummet. Frukosten var helt fantastisk. Även middagen höll högsta klass. I vårt paket ingick även spa. Fint med flera pooler. Vill du skämma bort dig och din familj så ska ni satsa på Copperhill.

Tack dicste
Copperhill Drift AB Ottosson Rask, Hotelldirektör på Copperhill Mountain Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 25 september 2023

Bästa dicste,

stort tack för besöket och dit fantastiska omdöme! Vad underbart glada vi blir av att höra att ni är så nöjda med såväl ert rum (vi älskar hundar!) samt vår mat som tillagas med en massa kärlek och lokala råvaror. Hoppas vi får nöjet att välkomna er tillbaka till oss snart igen!

Omdömet skrevs 22 augusti 2023

Det är så vackert, i och runt hotellet. Lugnt och stillsamt och samtidigt med Åreskutans puls. Känns att personalen bryr sig och vill att det ska vara bra. Till och med gästerna ler. Jag är återkommande gäst och spelar ingen roll om jag kommer själv, med vän eller familj. Alltid full pott i upplevelse!

• Restyp: Reste ensam
Tack Carola N

Bästa Carolan,

stort tack för att du är en av våra trogna fans och vilket underbart omdöme! Det går inte att bli gladare än att höra att vi lyckas visa hur tacksamma vi är att ha dig hos oss- oavsett i vilken konstellation du besöker oss.

Vi ser fram emot att hälsa dig välkommern snart igen!

Varma hälsningar Team Copperhill

Omdömet skrevs 4 augusti 2023

Falsk marknadsföring delux. Spat ett skämt, 2 helt vanliga små pooler som knappt var varm. En så kallad ” jacuzzi ” som inte ens bubblar. Omklädningsrummet frukstansvärt stökigt med tofflor och handdukar fulla golven. Utsikten rakt in i en skog. Ett rum utan någon form av ac och inte ens gardiner som stänger ljuset ute. Nä inte värt över 3000 kr för en natt och då ingick inte ens spa.

Tack 718isabellb

Bästa 718isabellb,

tack för ditt besök och ditt omdöme. Tråkigt att höra att vi inte levde upp till era förväntningar. Ang spa har vi aldrig marknadfört att det är en jacuzzi vi har utan en utomhus hot tub. Den större av poolerna inomhus skall inte vara jättevarm men den mindre absolut, hoppas du sade till på plats så att det kunde åtgärdas. I samtliga rum har vi mörkläggningsgardiner, hade ni sagt till på plats hade vi hjälpt er alt. låtit er byta rum till ett som var svalare och mörkare. Som sagt, jätteledsen över att vi inte uppfyllde era förväntningar och vi hade gärna hjälpt till om ni sagt till på plats. Hör gärna av dig om ni kan tänka er att ge oss en chans till så skall vi se till att göra någonting riktigt extra för er.

Varma hälsningar Eva Ottosson Rask m. Team
(eva.o.rask@copperhill.se)