• Frukost ingår
Hotell Fjällgården(Åre)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Omdömet skrevs 4 april 2017 från mobil enhet

Vackert beläget designhotell med stor omsorg om detaljerna. Fantastisk utsikt över Åreskutan och backarna i direkt anslutning. Vi blev personligt och trevligt bemötta och hotellet serverar mycket god mat & en härlig frukostbuffé. Spa:et är väl värt ett besök! Vi kommer gärna tillbaka!

Tack ulhesol
CML_Management, Hotelldirektör på Copperhill Mountain Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 12 april 2017

Bästa ulhesol,

stort tack för din fina recension och att du delar den här på Tripadvisor, det är otroligt värdefullt för oss. Fantastiskt roligt att höra att ni är så nöjda med allt från den fysiska produkten och utsikten till mat och service, härlig läsning! Hoppas vi får se er som våra gäster snart igen.

Omdömet skrevs 1 april 2017 från mobil enhet

Ett fantastiskt hotell i ett fantastiskt läge med ett Spa och bra frukost. Dock hade vårt sällskap stora förväntningar på restaurangen vilken kunde erbjuda en fantastiskt hög kvalitet på maten men med en service och kunskap hos personalen som var högst anmälningsvärd.

Bodde här: april 2017, reste med vänner
Tack Patrik K

Hej Partik K,
stort tack för att du delar med dig av dina upplevelser här på Tripadvisor, det betyder mycket i vårt arbete att ständigt bli bättre. Jätteroligt att höra att du är så nöjd över vår fysista produkt, läget samt kvaliteten på maten. Mindre roligt att höra om er serviceupplevelse i restaurangen. Du får väldigt gärna maila mig direkt och ge mig lite mer information så att vi kan ta det med berörda personer och förbättra oss till nästa gång. Hoppas vi får en andra chans och får se er hos oss igen.

eva.o.rask@copperhill.se

Omdömet skrevs 30 mars 2017

Trevlig studio, fantastisk frukost, ski in/out, trevligt spa om man undvek barntimmarna. Bra restaurang, lite dåligt utrustning i pentryt men den kompletterades omgående när vi frågade. Fantastisk trevlig och hjälpsam personal!

• Bodde här: mars 2017, reste med vänner
Tack cfuglesang

Bästa cfuglesang,

stort tack för att du tagit dig tiden att recensera oss här på Tripadvisor, det är ovärderligt för oss! Vad fantastiskt roligt att höra att ni är så nöjda med vår produkt och framför allt vår service som vi är så stolta över. Hoppas få se er hos oss snart igen, varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 30 mars 2017 från mobil enhet

Fina rum med väldigt sköna sängar. Ski in ski out perfekt. Bra frukost. Enkelt med skidhyra på plats. Negativt oändligt lång väntan vid både lunch och middag. SPA:et var trevligt dock fungerade inte uppvärmningen av poolerna 2 av 3 dagar.

Tack Catarina1973

Bästa Catarina1973,

stort tack för att du delar med dig av dina upplevelser här på Tripadvisor! Vad roligt att höra att du är nöjd med vårt serviceutbud och läge. Vi blir däremot bekymrade när vi hör om väntetider på lunch och middag, det är ingenting vi brukar få höra, inte heller det du skriver om poolerna. Ber verkligen om ursäkt för detta. Du får väldigt gärna maila mig direkt så jag får reda på när ni bodde hos oss så vi kan utreda vad som hänt dessa dagar och se till att det inte upprepas.
Hoppas vi får se er som våra gäster igen så att vi får visa vad vi verkligen går för.

eva.o.rask@copperhill.se

Omdömet skrevs 28 mars 2017 från mobil enhet

Vi tog en skidtur till Copperhill. Fikade på gott kaffe och god varmchoklad! Imponerande hotell uppbyggt av koppar. Ligger en bit från det stora skidsystemet, så vill man snabbt ut i bra backar ligger det en aning off. Men helt klart värt ett besök om man ändå är ute och åker skidor!

Tack Madde G

Bästa Madde G,
stort tack för att du tagit dig tiden att skriva härom din tur upp till oss, det betyder mycket fär oss. Vad roligt att höra att ni trivdes här hos oss, hoppas det blir fler turer så vi får servera er lite god fika eller mat igen.