Copperhill Mountain Lodge
  • Frukost ingår
Det finns ingen tillgänglighet hos våra partner på dina datum
  • Frukost ingår
Omdömet skrevs 17 mars 2017

Fantastiskt fin miljö, härliga rum, läckert SPA och backarna inpå knuten. Det kan möjligtvis någon mer anläggning erbjuda. Men få slår den service vi fick uppleva! All personal, oavsett befattning, var otroligt omhändertagande och servicevilliga. Vi kända verkligen att man ville oss väl och att vår vistelse skulle bli så bra som möjligt - inte i första hand tjäna pengar på oss. Till Copperhill längtar vi igen!!!

Tips för att välja rum: Lägg till det mindre tillägget för garanterad fjällutsikt. Det är det värt!
  • Bodde här: januari 2017, reste med familjen
Tack DanSK8910
CML_Management, Chef på Copperhill Mountain Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 27 mars 2017

Hej DanSK8910,

Vilka fantastiska ord du skriver här om oss, riktigt rolig läsning. Det är ovärderligt att du delar med dig här på Tripadvisor. Att personalen har varit med och skapat era minnen och tagit väl hand om er lovar jag att förmedla till dem, de är fantastiska!

Ni är varmt välkomna tillbaka till oss,

Omdömet skrevs 9 mars 2017

Ett hotell som man längtade "hem" till efter en dag i skidbackarna. Bra läge, prisvärt, riktigt bra frukost och restaurang- och barutbud. Generösa umgängesytor. Zinksviterna har bra standard och man bor bra upp till 6 personer (t o m 7, men då får man offra vardagsrummet där soffan blir extrasäng). Panoramautsikten är magisk.

• Bodde här: mars 2017, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack muminmammans

Hej muminmammans,

Vilken fin läsning. Att ni längtade hem till oss efter en dag i backarna är ju ett riktigt toppenbetyg. Jag lovar att alla i personalen skall få ta del av dina fina ord. Tusen tack för att du delar med dig.

Hoppas få välkomna er snart igen,

Omdömet skrevs 8 mars 2017 från mobil enhet

Otrolig arkitektur och toppenbra service! Underbar avkoppling på Levels spa efter en dags skidåkning. Variation på mat i de olika restaurangerna. Funkar både för familjer med barn och andra. Ski-in och ski-out. Kommer tillbaka!

Bodde här: mars 2017, reste med vänner
Tack Lotta A

Hej Lotta A,

Vad glad jag blir av att läsa din fina recension här på Tripadvisor, tack för att du delar med dig. Ja, Peter Bolin (arkitekten) vet verkligen hur en magnifik byggnad skall vara. Vad härligt att personalen har tagit väl hand om dig, de är fantastiska.

Ser fram emot att välkomna dig hos oss snart igen,

bästa hälsningar

Omdömet skrevs 6 mars 2017

Hotellet är väldigt fint och rummen är superfina, sköna sängar.
Restaurangen rörde till det med bokningar och maten var inte speciellt minnesvärd.
Spa avdelningen var jättefin och personalen som arbetade på spaavdelningen väldigt trevlig. Stora nackdelen om man vill åka skidor är att det ligger off och det är väldigt långt till bra backar 1-1½h enkel väg och samma tillbaka.

• Bodde här: mars 2017, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
2  Tack 994sannaf

Hej 994sannaf,

Vad härligt att du gillar vårt hotell och våra rum. Ja bra sängar är viktigt när man bor borta på hotell. Jag lovar att förmedla till spa personalen om era fina ord. Vad gäller hotellets placering är det en bit ifrån Åre by, dock nära till Björnens skidområde som även är ihopkopplat med Åres pist- och liftsystem.

Vad tråkigt att du inte varit nöjd med ert restaurangbesök. Var detta något som ni sa till om när ni var där? Om detta inte har blivit utrett vill jag gärna att du kontaktar mig på frida.stromberg@copperhill.se

Omdömet skrevs 5 mars 2017 från mobil enhet

En mycket trevlig restaurang i Åre, björnen. Promenadavstånd för de som bor i området. Fantastisk service , allt flöt på för 12 hungriga (6 vuxna & 6 ungdomar mellan 12-15 år) med olika smaker och önskningar .
Serveringspersonalen är trevlig och duktiga på passande viner !!
Mkt god mat

Bodde här: mars 2017, reste med vänner
Tack Kitty W

Hej Kitty W,

Tack för att du delar med dig här på Tripadvisor. Vad härligt att ni uppskattat ert restaurangbesök hos oss och att vi kunnat tillgodose alla era önskningar. Jag lovar att förmedla till personalen och framförallt köket om era fina ord.

Varmt välkomna tillbaka,