Copperhill Mountain Lodge
  • Frukost ingår
Det finns ingen tillgänglighet hos våra partner på dina datum
  • Frukost ingår
Omdömet skrevs 6 mars 2017

Hotellet är väldigt fint och rummen är superfina, sköna sängar.
Restaurangen rörde till det med bokningar och maten var inte speciellt minnesvärd.
Spa avdelningen var jättefin och personalen som arbetade på spaavdelningen väldigt trevlig. Stora nackdelen om man vill åka skidor är att det ligger off och det är väldigt långt till bra backar 1-1½h enkel väg och samma tillbaka.

• Bodde här: mars 2017, reste med familjen
2  Tack 994sannaf
CML_Management, Chef på Copperhill Mountain Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 27 mars 2017

Hej 994sannaf,

Vad härligt att du gillar vårt hotell och våra rum. Ja bra sängar är viktigt när man bor borta på hotell. Jag lovar att förmedla till spa personalen om era fina ord. Vad gäller hotellets placering är det en bit ifrån Åre by, dock nära till Björnens skidområde som även är ihopkopplat med Åres pist- och liftsystem.

Vad tråkigt att du inte varit nöjd med ert restaurangbesök. Var detta något som ni sa till om när ni var där? Om detta inte har blivit utrett vill jag gärna att du kontaktar mig på frida.stromberg@copperhill.se

Omdömet skrevs 5 mars 2017 från mobil enhet

En mycket trevlig restaurang i Åre, björnen. Promenadavstånd för de som bor i området. Fantastisk service , allt flöt på för 12 hungriga (6 vuxna & 6 ungdomar mellan 12-15 år) med olika smaker och önskningar .
Serveringspersonalen är trevlig och duktiga på passande viner !!
Mkt god mat

Bodde här: mars 2017, reste med vänner
Tack Kitty W

Hej Kitty W,

Tack för att du delar med dig här på Tripadvisor. Vad härligt att ni uppskattat ert restaurangbesök hos oss och att vi kunnat tillgodose alla era önskningar. Jag lovar att förmedla till personalen och framförallt köket om era fina ord.

Varmt välkomna tillbaka,

Omdömet skrevs 3 mars 2017

Utmärkt hotell för en skidsemester med familjen. Bra service, trevlig personal och bra mat.
Mycket bra spa! Äter man många måltider på hotellet kan menyn kännas lite begränsad.
Överlag mycket bra, var där för andra gången. Lika positiv upplevelse båda gångerna, kommer att komma tillbaka.

• Bodde här: mars 2017, reste med familjen
Tack tonye626

Hej tonye626,

Tack så otroligt mycket för din recension här på Trpadvisor, det är ovärderligt för oss att du delar med dig här. Vad roligt att du varit här tidigare och valt att komma tillbaka. Jag och all personal ser fram emot att välkomna er snart igen.

Omdömet skrevs 28 februari 2017 från mobil enhet

Bodde på Copperhill under v8 för skidsemester med familjen (barn 7 och 10 år gamla). Vi var här i fjol också och var så nöjda att vi bestämde oss för att komma tillbaka.

Även i år är vi jättenöjda med vår skidvecka; hotellet är jättefint med häftig arkitektur och inredning, välplanerade och stora familjerum (copper suite), fint spa, god mat (vi hade halvpension), bra med ski in/out, skidförvaring och skistar shop på hotellet. Barnaktiviteterna uppskattas också verkligen av både barn (och vuxna). Personalen är trevlig och mycket hjälpsam. Sängarna är jättesköna. Vi kommer gärna tillbaka!

Bodde här: februari 2017, reste med familjen
Tack Jessica M

Hej Jessica M,

Vilken fin recension du har skrivit här och tack för att du delar med dig. Det är verkligen ovärderligt för oss. Att ni kommer tillbaka i år igen och får ha en härlig sportlovsvecka med din familj gör mig otroligt glad. Att personalen är med och skapar era minnen och tar väl hand om er lovar jag att hälsa dem.

Hoppas få se er tillbaka igen väldigt snart.

Omdömet skrevs 28 februari 2017

Ett fint hotell med många bra faciliteter. Mycket trevlig personal. Frukostbuffen var som på de flesta Clarion mycket bra. Spaavdelning och Gym var fräscht och trevligt.
Rekommenderar verkligen detta hotell.

• Bodde här: februari 2017, reste med familjen
Tack Hasse E

Hej Hasse E,

Tusen tack för din fina recension och tack för att du delar med dig här på Tripadvisor. Ja, en bra start på dagen med en riktigt bra frukost är något vi gärna unnar våra gäster. Jag blir så glad att personalen har tagit väl hand om er, lovar att hälsa dem detta.

Hoppas få se er tillbaka hos oss snart igen.