“Mycket bra mat och trevlig personal!”
Omdöme om Bombom

Bombom
Rankad som nr 31 av 69 Restauranger i Åre
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Verkligen värt ett besök om du vill unna dig en god middag! Vi var 5 personer, alla åt olika rätter och alla var nöjda.

Datum för besöket: april 2018
Tack litetostron

Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Baren Bombom har de otrevligaste personalen i Åre. Helt oförskämda. Som besökare blir man mycket otrevligt bemött. Jag rekommenderar ingen att gå dit. En trevlig kväll fick en sur eftersmak efter besöket.
Usch . Välj något annat ställe.

Datum för besöket: mars 2018
Tack 546lassep
Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Otrevlig personal Blev bortkörd från baren fast hela sällskapet beställt drycker Personal tyckte att vi kunde stå "någonannanstans" -som inte fanns!

Datum för besöket: mars 2018
Tack Maps761371
Omdömet skrevs 21 december 2017 från mobil enhet

Vällagat gott men alldeles för lite på tallriken med tanke på priset. Bra förslag på vin från sommelieren men löjligt lite vin för det priset. Hit går vi inte igen. Förvånande att det är Wersens som äger för middagen där igår var fantastiskt bra.

Datum för besöket: december 2017
Tack Björn F
Omdömet skrevs 3 augusti 2017 från mobil enhet

Vi kom till Åre på eftermiddagen och tog oss till Bombom för en öl och quesadillas i solen. Trevlig personal, goda smaker. Efterrättsglassen gick inte av för hackor den heller.

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Zildara

Resenärer som tittade på Bombom tittade också på

Åre, Jämtlands län

Besökt Bombom? Berätta vad du tyckte!