Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Magnus R

Fixa lite och vinn stort

3,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 30 maj 2024från mobil enhet
Mycket var ok och bra bland annat möjligheten att gymma och använda poolområdet. Det senare var så där. Bra hetbastu och kallpool men som sagt lite kärlek på de haltande grejerna så..,

Duschblandaren i rummet fungerade inte utan var på g att rasa ihop helt. Toastolen slutade inte spola utan att man jobbade med den lite., vädringsdörr altan gick ej att öppna då den förmodligen fått mkt stryk(spärren) detta är troligen sånt som kommer bytas då det pågick en del renoveringar i kåken

Men i stort bra.

Vi hade bra frukost med en jättetrevlig kvinna i köket. Hon ska ha löneförhöjning för sitt positiva sätt och snabbhet att fylla på

Hotellet ligger kanonfint med en av Sveriges bästa utsikter
Datum för vistelsen: maj 2024
Resetyp: Reste med vänner
Ser du något problem med det här omdömet?
1 399 kr
  • Agoda.com
    800 kr
0.2 km från Holiday Club Åre
Kostnadsfri parkering
Jättebra hotell, små rum, men rymliga gemensamma utrymmen. Allt man behövde för en fjällsemester mitt i sommaren :)
1 216 kr
    • Tripadvisor
    5.4 km från Holiday Club Åre
    Visa fler hotell i Åre
    Omdömet skrevs 28 maj 2024

Mycket bra lägenhet, bra sovrum och rymligt o praktiskt allrum/kök.
    Lunchrestaurangen har sämre utbud nu än när anläggningen var nybygd.
    Bra badanläggning med separat simbassäng.
    Rymlig bastu vid herrarnas duschavdelning.
    Något långt från de bortre lägenhetslängorna till huvudbyggnaden..

Rumstips: Försök få en lägenhet närmare huvudbyggnaden. Använd lägenhetens kök i stället för restaurangerna.
    Tack Mats T
    Omdömet skrevs 22 april 2024

Hotellrummet var av enkel standard, men bäddat och fint. Toaletten gick knappt att spola, så man var ju lite orolig att pappret inte skulle följa med vid spolning. Höll man in knappen ca 10 sekunder så gick det ganska bra. När vi skulle duscha så såg vi att det endast fanns en Katrin-dispenser med offentlig illaluktande tvål i duschen, typ i klass med dubbel-dusch!! vi hade ju liksom lämnat schampot o balsamet hemma i tron att det skulle finnas sånt på hotellrummet. Vi bor på hotell ofta och på alla hotell har det funnits schampo, balsam, tvål och lotion! Bäddsoffan var felkonstruerad, så stackaren som sov i den hade huvudet längre ner än benen, vilket resulterade i en ickebefintlig sömn. Inte nog med det, det var små och platta sovkuddar, så jag skulle tippa på att man behövde åtminstone 5 st var om man ville få det bekvämt för huvudet.
    Vi tänkte ändå att frukosten kommer vara bra, så vi längtade. Drömmarna krossades när man gick in i frukostsalen. Frukostbuffén var väldigt skral, ja näst intill obefintlig. Det fanns Inget pålägg!!?? Vi är enkla människor som äter rostmacka och gurka. Vi såg en stackars gurkabit på golvet, men det var det enda. Ingen nutella fanns det heller, och skålar där det legat frukt, men den var ju slut. Besviken. Söndagens frukost var ännu sämre. Det fanns inget bröd! Alla mjuka mackor var slut, det fanns ENDAST spisbröd. Det äter man ju hemma strax innan lönen kommer. Det fanns heller inga crossianter trots att det fanns en liten skylt där. Vi var ju tvungen att få i oss någonting så vi rostade lite glutenfritt bröd, vilket visade sig vara mögligt!? Äggröran var verkligen en röra. Halvt blaskig och med hårda bitar i. Dock fanns det mycket pålägg den morgonen. Eller ja, en sorts skinka, en sorts ost. Lite paprika, gurka, nån slags kött, Och guacamole?! Vem i hela friden äter det till frukost? Man kanske skulle doppa spisbrödet i guckan. Vad vet jag. Hur som haver så kommer vi inte att bo på holiday club igen.

Rumstips: bo inte här, det är så sunkigt och skral frukost
    Tack anna j
    Omdömet skrevs 4 april 2024 från mobil enhet

Trevligt familjehotell. Stort men ändå trevligt hotellkomplex. Bra frukost. Mjuka kuddar, hårda sängar, vilket jag gillar. Hjälpsam personal. Man kan nå Ica utan att gå ut, bara det! Ett litet minus för att allt i badlandet inte fungerade och att golvet i rummet hade kunnat vara aningens mer välstädat. Fin hotellvistelse!

Rumstips: Gå tidigt till frukosten.
    Tack Moa E
    Omdömet skrevs 29 mars 2024 från mobil enhet

Badhus och spa.
    Från succén till mediokert.
    Badhuset började med ett fint initiativ som passade de flesta. Varm mat i cafeterian öl i relaxen och ett allmänt trevligt och prisvärt ställe för familjen eller den som är singel.
    Åren gick oc stället chsnserade, teak broarna plockades bort, varm mat gick inte längre att köpa. Baren på relaxen stängdes och massage strålarna underhölls inte längre utan slutade att fungera. Vattenrutschbanan är inte tillgänglig och toaletterna låstes pga vem vet.
    Silvertejp över kissoaren.
    Ja det är inte enligt mig prisvärt längre.

Datum för vistelsen: mars 2024
    1  Tack mats e
    Omdömet skrevs 28 mars 2024

Spa var under all kritik, ljus fungerade inte, poolerna var inte upplysta, det var endast en fungerade bubbelpool. Sauna/bastu var hälften ur funktion, kalla bassänger, smutsiga lokaler ändå begärdes fullt pris!
    Skulle rekommendera att informera badgäster innan man betalar och går in.
    Rekommenderas inte!

Datum för vistelsen: januari 2024