Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
anna j

En recension av en hel helg på holiday club.

1,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 22 apr. 2024
Hotellrummet var av enkel standard, men bäddat och fint. Toaletten gick knappt att spola, så man var ju lite orolig att pappret inte skulle följa med vid spolning. Höll man in knappen ca 10 sekunder så gick det ganska bra. När vi skulle duscha så såg vi att det endast fanns en Katrin-dispenser med offentlig illaluktande tvål i duschen, typ i klass med dubbel-dusch!! vi hade ju liksom lämnat schampot o balsamet hemma i tron att det skulle finnas sånt på hotellrummet. Vi bor på hotell ofta och på alla hotell har det funnits schampo, balsam, tvål och lotion! Bäddsoffan var felkonstruerad, så stackaren som sov i den hade huvudet längre ner än benen, vilket resulterade i en ickebefintlig sömn. Inte nog med det, det var små och platta sovkuddar, så jag skulle tippa på att man behövde åtminstone 5 st var om man ville få det bekvämt för huvudet.
Vi tänkte ändå att frukosten kommer vara bra, så vi längtade. Drömmarna krossades när man gick in i frukostsalen. Frukostbuffén var väldigt skral, ja näst intill obefintlig. Det fanns Inget pålägg!!?? Vi är enkla människor som äter rostmacka och gurka. Vi såg en stackars gurkabit på golvet, men det var det enda. Ingen nutella fanns det heller, och skålar där det legat frukt, men den var ju slut. Besviken. Söndagens frukost var ännu sämre. Det fanns inget bröd! Alla mjuka mackor var slut, det fanns ENDAST spisbröd. Det äter man ju hemma strax innan lönen kommer. Det fanns heller inga crossianter trots att det fanns en liten skylt där. Vi var ju tvungen att få i oss någonting så vi rostade lite glutenfritt bröd, vilket visade sig vara mögligt!? Äggröran var verkligen en röra. Halvt blaskig och med hårda bitar i. Dock fanns det mycket pålägg den morgonen. Eller ja, en sorts skinka, en sorts ost. Lite paprika, gurka, nån slags kött, Och guacamole?! Vem i hela friden äter det till frukost? Man kanske skulle doppa spisbrödet i guckan. Vad vet jag. Hur som haver så kommer vi inte att bo på holiday club igen.
Datum för vistelsen: april 2024
Tips för att välja rum: bo inte här, det är så sunkigt och skral frukost
Resetyp: Reste med vänner
1,0 av 5 bubblorStandard
1,0 av 5 bubblorRum
2,0 av 5 bubblorLäge
2,0 av 5 bubblorRenlighet
1,0 av 5 bubblorService
1,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
0.3 km från Holiday Club Åre
Enaforsholm Fjällgård sommar
39.2 km från Holiday Club Åre
Visa fler hotell i Åre
Omdömet skrevs 4 april 2024 från mobil enhet

Trevligt familjehotell. Stort men ändå trevligt hotellkomplex. Bra frukost. Mjuka kuddar, hårda sängar, vilket jag gillar. Hjälpsam personal. Man kan nå Ica utan att gå ut, bara det! Ett litet minus för att allt i badlandet inte fungerade och att golvet i rummet hade kunnat vara aningens mer välstädat. Fin hotellvistelse!

Rumstips: Gå tidigt till frukosten.
Datum för vistelsen: april 2024
Tack Moa E
Omdömet skrevs 29 mars 2024 från mobil enhet

Badhus och spa.
Från succén till mediokert.
Badhuset började med ett fint initiativ som passade de flesta. Varm mat i cafeterian öl i relaxen och ett allmänt trevligt och prisvärt ställe för familjen eller den som är singel.
Åren gick oc stället chsnserade, teak broarna plockades bort, varm mat gick inte längre att köpa. Baren på relaxen stängdes och massage strålarna underhölls inte längre utan slutade att fungera. Vattenrutschbanan är inte tillgänglig och toaletterna låstes pga vem vet.
Silvertejp över kissoaren.
Ja det är inte enligt mig prisvärt längre.

Datum för vistelsen: mars 2024
1  Tack mats e
Omdömet skrevs 28 mars 2024

Spa var under all kritik, ljus fungerade inte, poolerna var inte upplysta, det var endast en fungerade bubbelpool. Sauna/bastu var hälften ur funktion, kalla bassänger, smutsiga lokaler ändå begärdes fullt pris!
Skulle rekommendera att informera badgäster innan man betalar och går in.
Rekommenderas inte!

Datum för vistelsen: januari 2024
Tack Anette M
Omdömet skrevs 14 februari 2024

Fantastiskt upplevelse, gott frukost, stort poolen och rent rum med fina utsikt! Allt på topp 🤌 säkert vi kommer tillbaka i framtiden. Skönt och mysigt bar vart kan man dricka vin med sin sambo. Och bra läge. Nära restaurangen, café och tågstation.

Datum för vistelsen: februari 2024
Tack Daria D
Omdömet skrevs 8 november 2023

Helt platta kuddar och sängar som hade fungerat bättre som trapets. Stenhårda med en 2cm bäddmadrass. Då är jag ändå nästa 190cm och drygt 100kg. Men gjorde inte minsta nedtryck i sängen.

Frukosten var okej men inte mer.

Datum för vistelsen: november 2023
Tack Marcus H
Reservations Holiday Club, Gästservice/reception på Holiday Club Åre, svarade på det här omdömetSvarade 8 november 2023

Hej!

Vad tråkigt att du inte fick en god nattsömn här!
Ska föra denna information vidare så hoppas jag att vi snart kan erbjuda skönare kuddar o sängar!